jiri.zatovic

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O jiri.zatovic

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. a čo na to samotný telekom? mlčí, ich sa to netýka... stačí, keď človek platí, ostatné nie je dôležité...
  2. už som to tu nahodil v inej otázke, ale telekomu je to zjavne jedno, pretože v tejto veci som nezaregistroval, že by niečo vymyslel... možno by pomohlo, keby nejakých 10.000 nespkojných ľudí, ktorých obťažujú indickí zlodeji, zrušilo služby telekomu a prešli ku konkurencii.
  3. potreboval som zistiř akýsi technický detail, nalogoval som sa na telekom.sk a objavilo sa mi toto:
  4. od 24. novembra denne nám vyvolávajú na pevnú linku dementi, ktorí sa predstavujú ako Microsoft Support a mektajú čosi o tom, že môj počítač je v ohrození. ja ich posielam s prehľadom do teplých krajín, ale starší ľudia (užívatelia pevnej linky) sa spočiatku vystrašili, že niekto volá a hovorí po anglicky a čo sa stalo... samozrejme, každýý deň iné číslo, každý deň ten istý indický akcent, vraždiaci angličtinu a tie isté hlúposti. existuje nejaká reálna možnosť, ako toto svinstvo zniesť zo sveta? telekom nie je schopný vymyslieť nič, čo by dokázalo blokovať tieto zlomyseľné volania, obťažujúce ľudí a čakajúce len na to, aby sa nejaký koreň chytil a mohli z neho vyžmýkať peniaze za vydieranie zablokovaným počítačom? alebo je jediná možnosť zrušiť pevnú linku a poslať telekom za šípkovou ruženkou, nech si sladko spí. lebo vybrať si dnes z poskytovateľov telefónu, internetu a televízie je záležitosť piatich minút... p.s.: všetky volajúce čísla mám, žiaľ, sú mi na dve veci, pretože to sú náhodne vygenerované zhluky čísel, cez ktoré sa nedá dosledovať pôvodca volania. je to horšie ako korona... čo na to poviete v telekome? j.z.