sagaras

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Príspevky odoslal/-a sagaras


  1.  

    Budeš mat len niečo zle nastavené a technická podpora 0800 123 777 je k dispozícii aj cez víkend. Skús zavolať najskôr tam a opýtaj sa na problém. 

    Ďakujem za radu, zavolal som im a zistilo sa, že chyba je na ich strane. Do pár minút mi prišla SMS, že už je to aktivované a stačí reštartovať mobil.


  2. Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?