proficomp

Člen
  • Počet príspevkov

    6
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O proficomp

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Aj nám vymenili ZTE za tento super premiový SerComm.. Prišiel niekto na to ako nastavovať pravidlá firevallu? Na starom ZTE Speedporte to bolo. firewallu
  2. Hlavne ze vyvolavam na technicku podporu ako blbec, čo to tam maju za ludí, ked toto nevedia...
  3. ozvali sa aj z techgroup: dovod nefunkcnosti VPN, P2P, a pod... je v objednavke zadanej predajcom. Predajca Vam do nej zadefinoval parameter "Neverejná dynamická IPv4 adresa". Preto Vam komunikacie cez dane protokoly/porty nejdu. Poziadajte predajcov: 1/ Telefonicky na 0800 123 456 v pracovnych dnoch od 8:00 do 21:00 hod. 2/ Osobne na predajni Telekom Centrum 3/ Mailom na marketing@telekom.sk o aktivaciu parametru "Verejná dynamická IPv4 adresa" - zadarmo alebo "Statická IPv4 adresa" - platena sluzba. Z nasej pozicie poruchovej sluzby Vam viac nedokazeme pomoct. Objednavky nezadavame a vzhladom na zadanu objednaku sa nejedna o technicky problem.
  4. odkial ste? či to na hodou nie je lokalny problem. My to mame v NR.
  5. Nie ste sama.. My bojujeme uz týždeň. Internet L na optike. Už sme im vratili aj router a používame vlastný. Dnešné vyjadrenie z tech. podpory: nemáme vedomosť že by sme nejake porty blokovali, ale dame na prešetrenie. Sranda je, že cez LTE od telekomu VPN ide:) Blokuju, alebo nevedia ako to maju ponastavovane... Ešteže mam aktivne aj pôvodne pripojenie /optika od orange/ Písal som aj na techgroup@telekom.sk zatial bez odozvy.. Des..