marianna92

Člen
  • Počet príspevkov

    6
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O marianna92

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. zdravím Pepsi, to mi je jasné, že tu mi to pozrieť neviete......Volala som na INFO LINKU PREDTYM ako som písala otázku sem, zrejme preto, že tam som sa nedozvedela nič.....nemám ID užívateľa.....bez toho mi nevie zistiť tam vraj nič......na ZMLUVE to ID nemám....toľko k veci.....či by som sa niečo dozvedle cez link čo si uviedol je tiež otázne......no aj tak vďaka za tipy...... aha pardon......to nebola moja téma......
  2. ahoj Lucka, prvý link.....tam mi nič neukáže lebo žiadne faktúry mi tam neeviduje tak neviem či je tam možné niečo nastavovať.....Info čo som do tejto diskusie písala sú Iba zo ZMLUVY o poskytovaní služby...... druhý link......NA INFO LINKE mi povedali že rodné číslo im nepomôže potrebujú ID adresáta.....faktúru nemám žiadnu tam si ho nemám ako pozrieť....JEDINE osobne na pobočke zrejme......? služba je ZRIADENA od 17. júla 2020, možno je skoro to riešiť, ak faktúra následne príde až koncom Augusta 2020? zatiaľ ďakujem
  3. marcel.......Link mi píše že je určených iba pre IČO zákazníkov.......čo ja nie som.......no aj tak ďakujem
  4. zrejme teda nepríde tento mesiac teda v Júli, no až v Auguste .........NIE na zmluve okrem osobných údajov adresy a pod žiadne ID kod účastníka moje nie je , preto mi na INFO linke nevedeli povedať......Imám BA kod predajdu a ID ZMLUVY no povedala, že to nie....tak neviem.....? Ďakujem pozriem link.... ▪ Zúčtovacie obdobie a frekvencia fakturácie (spoločné pre všetky Služby v Balíku) Zúčtovacie obdobie je jednomesačné. Trvanie zúčtovacieho obdobia je od prvého do posledného dňa kalendárneho mesiaca. Prípadnú zmenu trvania zúčtovacieho obdobia Podnik oznámi Účastníkovi najmenej jeden mesiac vopred. jednomesačná fakturácia /dátumm do akého to je tam nevidím vypísaný/ ďakujem veľmi pekne.....
  5. v zmluve mám vyslovene vyznačené......toto........citujem označenú túto možnonsť: " Spôsob fakturácie (spoločný pre všetky Služby v Balíku) - Elektronická faktúra vo formáte PDF (EF PDF) sprístupnená na internetovej stránke Podniku * v zmluve mám uvedenú aj svoju emailovú adresu, no na tú mi neprišlo nič......? koľko dní asi treba čakať.....nevieš mi povedať...? ďakujem veľmi pekne.....
  6. Zdravim, mám zriadené od Telekomu opttické pripojenie na Net L a TV M od 17.7.2020. V zmluve mám uvedené že " Spôsob fakturácie (spoločný pre všetky Služby v Balíku) - Elektronická faktúra vo formáte PDF (EF PDF) sprístupnená na internetovej stránke Podniku * * Účastník potvrdzuje/udeľuje súhlas na poskytovanie faktúry v elektronickej forme, ktorá bude sprístupnená na Internetovej stránke Podniku. Podnik nezodpovedá za škody spôsobené Účastníkovi prístupom neoprávnených osôb k údajom na elektronickej faktúre vo formáte PDF. Neviem kedy a kde sa k faktúre dostanem? na súkromny email mi zrejme nepríde poštou tiež nie? volala som na Info Linku, Tam žiadali odo mňa Kod pripojenia či zákazníka, no v Zmluve o pripojení nič také uvedené nie je, Okrem osobných údajov, a predošlé faktúry nemám ešte žiadne Má to byť prvá...... teraz neviem čo s tým......