kamkoh

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O kamkoh

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným. - tým, že skúsenosti vám naznačia cestu preč z telekomu.
  2. od piatku večera mi nefunguje nič, na TV najprv nešli programy a písalo že na odstránení poruchy sa pracuje . sobota a nedeľa nik ani nezakopol o zákazníka a v pondelok , dnes sa ma pani z reklamačného pýta , ako keby nebola z telakomu, ale z inej planéty a výplatu nemala aj z mojich poplatkov ,,, že čo má povedať technikom,,,nemohol sa ma opýtať rovno technik., pani ešte bola v komunikácii odmeraná ako nezáväzný sudca .. jej hovor mal žačať s ospravedlnením sa za firmu.. ale ona, že ja pracujem na reklamačnom / asi vo forde/. zdôrazňujem , že ona komunikuje so zákazníkom a hovorí za firmu, nie za seba a zdutým spúsobom otázka je jednoduchá, marketing kedy naučí kolegov sa slušne a intenzívne chovať ku zákazníkom do vyriešenia problému, aspoň im aktívne poskytnuť dáta ,aby si deti v sobotu a nedeľu mohli na edupage písať úlohy a teraz sa ma prosím neopýtajte kto som, a aké je číslo mojej poruchy, kedže som prihlásený . a pozdravte sa s olíviou vy Nefunguje mi Televízia Nefunguje mi Magio Televízia cez DSL Nefunguje mi Magio Televízia cez optické pripojenie Nefunguje mi Magio Televízia cez satelit Nefunguje mi Internet Nefunguje mi Magio Internet cez DSL Nefunguje mi Magio Internet cez optické pripojenie Nefunguje mi Wi-Fi Nefunguje mi Pevná linka Nefunguje mi pevná linka - hlasová služba, ktorá je zapojená do routera