katkaslezak

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O katkaslezak

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dakujem obidvom, formulár poslaný, aspoň mám poučenie do budúcna.
  2. Dobrý deň, dnes som bola odniesť telefón do predajne na reklamáciu, kvôli bielej bodke, ktorá svieti viac na svetlom podklade. Bolo mi povedané nech ho tedda donesiem, že to bude chyba s pixelom. Dnes som ho doniesla po vymazaní osobných dát a pán ktorý ho prijímal ma hned odhováral od reklamácie, že to bude zatečený displej. Lenže ten telefón som nosila len v obale. Taktiež mi do potvrdenia o prijatí reklamácie napísal, že telefón je ošúchaný a na zadnej strane sú ryhy a škrabance a že vo vyjadrení zákazníka je napísané, že možno pretečený. To som ja nikdy nepovedala. Na tom telefóne je ešte fólia od výroby. Chcem sa opýtať ako mám postupovať, keď som to podpísala (áno moja hlúposť, len už tam lludia prestupovali, lebo už chceli zatvoriť, tak som to len podpísala bez prečítania), ale nesúhlasím s tým čo tam je napísané. Najradšej by som to zrušila. Bojím sa, že sa technik ani na to nepozrie, keď tam napísali, že možno pretečený. Ďakujem za akúkoľvek radu.