georgi

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O georgi

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. update: po zavolani na technicku podporu mi "virtualna asistentka" restartovala router a bud to urobila lepsie, ako to viem spravit ja zo strany klienta, alebo doslo aj k resetu nejakych nastaveni na strane telecomu, kazdopadne konektivita je obnovena. Zaroven som dostal IP adresu z uplne ineho range.
  2. Od dnes sa pri pripojeni cez magio (DSL) neviem pripojit na servre cez SSH (port 22) a cez Remote Desktop (port 3389). Ked sa pripojim cez mobil (orange), pripojenie funguje. Este vcera minimalne Remote Desktop fungoval Na routeri (telecom ADB) som nastavenia nemenil; restart som skusil - ziadna zmena Kontaktoval som pre istotu administatorov (jedna sa o 2 nezavisle servre) a ani na jednom nie je moja telekom IP filtrovana. Ine konekcie (ping, http 80, https 443) funguju.bez problemov Zda sa, ze telekom zacal tieto porty filtrovat. Ma niekto podobnu skusenost? Technicku podporu sa mi zrejme podari kontaktovat az zajtra.