ivanhiadlovsky

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O ivanhiadlovsky

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Na odkazy a presmerovania už skutočne nemám trpezlivosť.
  2. Mirko, toto som už vykonal. A som na rovnakom "bode" riešenia. Mirko a že by ste mi v tomto pomohol? V rámci dobrého mena TELEKOMU
  3. Akým spôsobom je možné sankciovať dodávateľa služieb TELEKOM pokiaľ si neplní zmluvou ustanovené povinnosti? Zapríčinením neschopnosti aktívne riešiť odstránenie poruchy pripojenia internetu fy. TELEKOM ? Už piaty deň nie som schopný pracovať online z domu, nakoľko pracovníci TELEKOM okrem automatu - opravedlňujúce sa sms, nerieša opätovné pripojenie. V spomenutých sms udáva automat 1-2 deň na odstránenie problému. Momentálne mám na stole dodatok k úprave poskytovaných služieb. Okrem sankcií voči mojej osobe 300 EUR za odstúpenie od zmluvy. Rád by som do tohto dodatku zakomponoval aj ustanovenie o mojich právach pri niekoľko-dňovom neplnení si zmluvných povinností. Zmluva je vždy dohoda dvoch strán a z tohto dôvodu chcem uplatniť svoje užívateľské práva voči poskytovateľovi služieb tak, aby bola zmluva vyvážená - čo je momentálne veľmi otázne.