Akým spôsobom je možné sankciovať dodávateľa služieb TELEKOM pokiaľ si neplní zmluvou ustanovené povinnosti? Zapríčinením neschopnosti aktívne riešiť odstránenie poruchy pripojenia internetu fy. TELEKOM ? Už piaty deň nie som schopný pracovať online z domu, nakoľko pracovníci TELEKOM okrem automatu - opravedlňujúce sa sms, nerieša opätovné pripojenie. V spomenutých sms udáva automat 1-2 deň na odstránenie problému. Momentálne mám na stole dodatok k úprave poskytovaných služieb. Okrem sankcií voči mojej osobe 300 EUR za odstúpenie od zmluvy. Rád by som do tohto dodatku zakomponoval aj ustanovenie o mojich právach pri niekoľko-dňovom neplnení si zmluvných povinností. Zmluva je vždy dohoda dvoch strán a z tohto dôvodu chcem uplatniť svoje užívateľské práva voči poskytovateľovi služieb tak, aby bola zmluva vyvážená - čo je momentálne veľmi otázne.