Jogobela6

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Jogobela6

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobrý deň, bola som si dávať v decembri predlžovať TV Mágio + paušál na tel. Pracovníčka sa pri oboch objednávkach pomýlila. Pri TV mágio mi dohodila TV archív o ktorý som nežiadala a paušál mi dala na úplne iné tel. číslo ako som žiadala. Ako je to prosím s reklamáciou? Na TV archív nahodený navyše som prišla hneď ten deň, problém reklamovala ale aj tak som musela zaplatiť za 3 dni aktivácie, hoci to bola chyba zamestnankyne. Ide o smiešnu sumu, takže neriešim. Problém je, že teraz mi prišla faktúra na paušál, ktorý dala na úplne iné číslo ako bolo. Aké máte prosím skúsenosti s vrátením plnej sumy za nevyužitý a zle vytvorený paušál na zlé číslo ? Ja chápem, že človek sa môže pomýliť, ale nie je skutočne normálne aby som žiadala o dve veci a obe mi boli urobené zle. Ďakujem