Ksm

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Ksm

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Ale načo by potom posielali technika, ktorý mal za úlohu "zmerať dosiahnuteľnú rýchlosť" lebo sa im to "nezhodovalo s tým, čo im systém vykazoval". Najhoršie je to, že je tu nulová komunikácia zo strany Telekomu: nikto nič nevie. (Mimochodom technik nič nemeral, len si ma vypočul a odišiel)
  2. Prosím Vás, stretli ste sa niekto s už s tým, že by Vám znížili rýchlosť internetu? Najmenej 4 roky som využíval rýchlosť 20/2 Mb/s (s určitými stratami). Keď som si bol predĺžiť zmluvu pred 2 rokmi, systém im začal vyhadzovať, že táto rýchlosť nie je dostupná na mojej adrese, aj napriek tomu, že som ju reálne dosahoval. Vtedy pani na pobočke priložila poznámku k mojej objednávke, v ktorej spomenula, že by som si rýchlosť internetu rád nechal takú, ako som mal dovtedy. Všetko fungovalo ďalšie 2 roky, avšak keď som si chcel opäť predĺžiť zmluvu pred pár týždňami, tak mi povedali, že systém ich nepustí a musel som podať reklamáciu na prešetrie technikmi. Včera ku mne prišiel technik, ktorému som všetko vysvetlil a ten mi sľúbil, že dá dispečingu vedieť. Dnes mi prišla SMS, že z technických príčin mi túto rýchlosť nevedia poskytnúť a keď som sa pýtal, akú rýchlosť mi vedia poskytnúť, povedali mi, že len 4/0.5 Mb/s. Bol som už aj na pobočke, volal som na zákaznícku linku aj som im písal, nikto mi nevie pomôcť.