Matkomobil

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Matkomobil

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Aplikácia mi už funguje ale nikde nemôžem nájsť ten balíček s nekonečnými dátami čiže ich nedokážem nijako aktivovať. Takéto problémy som posledné dva mesiace vôbec nemal takže neviem čo sa deje. Dokonca som do telekomu aj dnes volal a povedali mi ,že vedia že aplikácia nefunguje a že sa na tom usilovne pracuje.
  2. Prajem pekný deň, mám problém s prihlásením sa do aplikácie (zadám svoje tel. číslo ale aby som sa mohol prihlásiť mi musí prísť od vás overovací kód ktorý mi príde cca až o 2 hodiny neskôr čo znamená že sa nedokážem prihlásiť) a tým pádom aj s aktiváciou nekonečných dát, ktoré ponúkate. Celý marec a apríl mi to fungovalo úplne v poriadku a nemal som s tým žiaden problém. Preto som sa chcel opýtať čo sa vlastne stalo, kde je problém a či sa budem môcť prihlásiť do aplikácie telekom do 7.5.2020 aby som si tie dáta mohol aktivovať? Vopred vďaka za odpoveď.