Lucka

Admin
  • Počet príspevkov

    32
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

2 Nasledovníci

O Lucka

  • Hodnosť:
    Radca

Nedávni návštevníci profilu

531 zobrazení profilu
  1. @eM Kei @Peter Sivý
  2. Ahojte, Prinášam vám TOP správu tohto leta! V Telekome štartujeme predpredaj čerstvých noviniek Samsung Galaxy Note20 a Samsung Galaxy Note20 Ultra 5G. Telefóny boli predstavené len pred niekoľkými hodinami a sme radi, že ich predobjednávku už teraz viete uskutočniť aj v Telekome! Samozrejmosťou je naša web zľava do výšky 20 eur Predobjednajte si našu novinku už teraz a získajte navyše príslušenstvo úplne zdarma! K dispozícii je niekoľko zariadení, ktoré po splnení podmienok Samsungu (viď postup nižšie) získate spolu s predobjednávkou. K telefónu Samsung Note 20 môžete dostať: Herný ovládač MOGA XP5-X, bezdrôtovú nabíjačku a trojmesačné predplatné Xbox Game Pass alebo slúchadlá Galaxy Buds+. K telefónu Samsung Note 20 Ultra 5G zasa viete získať: Herný ovladač MOGA XP5-X, bezdrôtovú nabíjačku a trojmesačné predplatné Xbox Game Pass alebo Galaxy Buds Live. Návod ako postupovať ak chcete získať bonus od Samsungu: 1. Myslite na to, že je potrebné uskutočniť predobjednávku v dátume od 5. 8. do 20. 8. 2. Ďalší a dôležitý krok pre získanie bonusu je predregistrovať sa na samsung-bonus.eu do 20. 8., týmto vyjadríte svoj záujem o bonus. 3. Od 21. 8. do 21. 9. doregistrujete identifikačné údaje svojho nového telefónu a potrebné údaje na samsung-bonus.eu. 4. Po schválení zaregistrovaných údajov, vám bude e-mailom zaslaný link a e-voucher na príslušenstvo podľa vlastného výberu, ktorý môžete využiť do 21. 10. v e-shope samsung.sk. Viac informácií nájdete na webe Telekomu Tak čo? Zaujali vás nové telefóny? Kto z vás využije aj štedrú nádielku od Samsungu? Podeľte sa o svoje nákupy a názory, som zvedavá J
  3. Ahoj @sabrok, prosím, chcel si zmeniť e-mailovu adresu v ktorom účte? Myslíš fórum alebo Môj Telekom? Nemáme viac informácií. Skús prípadne nájsť odpoveď na svoju otázku tu https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/moj-telekom prajem príjemný deň, Lucka
  4. Ahoj @Roberto123123, ak sa nenájde človek z nášho fóra s podobnou skúsenosťou ako máš ty, prosím, skús sa poradiť priamo s odborníkmi z Telekom cez tento link https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/. prajem príjemný deň Lucka
  5. Ahojte, len nedávno sme predstavili našu ponuku nových paušálov a nezaostávame ani pri fixnom internete pre našich biznis zákazníkov. Odteraz máme v Telekome pre firmy a podnikateľov k dispozícii nové programy pevného internetu Biznis NET, ktoré ponúkajú komfort prémiovej služby už v základnej cene. Čo všetko podnikateľom prinášajú? Pomoc po ruke Každý biznis zákazník s novým programom Biznis NET získava od nás osobného agenta T-Mastra, ktorý sa postará o všetky jeho produkty a poskytne odborné poradenstvo a konzultácie. TOP Wi-Fi router K novým programom Biznis NET získavajú biznis zákazníci kvalitný prémiový Wi-Fi router. Jedným z nich je model ADB SV4251, má lepšie pokrytie Wi-Fi signálom a umožňuje aj prístup k pokročilým nastaveniam. Bezpečnosť o krok vpred Súčasťou služby Biznis NET je aj integrovaná cloud bezpečnostná služba OnNet Security, ktorá chráni firemné dáta pred potenciálnymi kyber hrozbami ako phising, malware a mnohé ďalšie skôr, ako zasiahnu koncový bod, teda napríklad mobil či laptop firmy alebo sieť.. Znamená to, že naše najnovšie riešenie zabezpečuje ochranu pred nebezpečnými stránkami tak, že zablokuje webstránku a následne vám vyskočí upozornenie od Telekomu s oznamom, že stránka je zablokovaná. Databáza nebezpečných stránok sa pritom neustále aktualizuje. Nie je potreba žiadnej inštalácie, nastavení ani aktualizácie zo strany zákazníka. Nahrávajte ešte rýchlejšie Pri programoch optického biznis internetu zvyšujeme rýchlosti uploadu na dvojnásobok (až do 200 Mbps) a po novom uplatňujeme hodnoty download/upload v pomere 5:1. Pri VDSL pripojení sme pristúpili k navýšeniu rýchlosti uploadu tam, kde to bolo technicky možné až do 10 Mbps. NONSTOP podpora V prípade technického problému je tu pre biznis non-stop technická podpora na čísle 0800 123 369. Tá zabezpečí rýchlejšie odstránenie porúch. Ak nastane výpadok internetu, zákazník môže požiadať o poskytnutie neobmedzených dát na číslo v sieti Slovak Telekom až na 48 hodín, v prípade pretrvávajúcej poruchy aj dlhšie. Celú biznis ponuku nájdete TU Ako sa vám pozdáva nová ponuka? prajem pekný deň @Lucka
  6. Ahoj @katharina, veľmi sa tešíme, že si na fóre našla odpoveď na svoje otázky a objasnili sme túto tému Ak by si do budúcnosti potrebovala poradiť, všetci na fóre sme tu pre Teba. Prajem príjemný deň aj víkend! Lucka
  7. Ahojte @katharina a @informovanost obidvaja naši agenti mali pravdu O predĺženie viazanosti môžete požiadať 2-3 mesiace vopred, záleží to na vašej konkrétnej viazanosti. V prípade záujmu o presnú informáciu vás už náš chat vyzve k ďalším údajom. V skratke, ak by ste si chceli predĺžiť viazanosť cez web, môžete o to požiadať 3 mesiace vopred. Ak potrebujete „hovoriť“ s reálnym človekom osobne na predajni alebo cez naše kontaktné centrum, môžete viazanosť predĺžiť 2 mesiace vopred. Samozrejme, ak ste si brali k paušálu napríklad mobilný telefón, neplatíte pokutu, ale iba zvyšok z čiastky telefónu, ktorú by ste zaplatili ostatné mesiace. prajem príjemný deň, Lucka
  8. Ahoj @palugamartin, ak máš otázku, ktorú chceš riešiť na fóre, prosím, skús ju položiť jasnejšie Na fóre sa snažia pomáhať zákazníci zákazníkom. Ak potrebuješ riešiť konkrétny problém, slúži na to náš formulár, na základe ktorého Ťa bude kontaktovať príslušný pracovník Telekomu. Formulár nájdeš tu https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ Prajem veľa šťastia s vyriešením príjemný deň Lucka
  9. Ahoj @petrikbarna, vzhľadom k tomu, že išlo o špecifický prípad a potrebovali sme aj osobné informácie, ktoré podliehajú pod GDPR, aby sme vedeli lepšie poradiť, sme konverzáciu presunuli do súkromnej správy a vyriešili tak túto otázku rýchlejšie a efektívnejšie Išlo o zmenu nastavení v účte Môj Telekom. Prosím Ťa teda, ak máš otázku súvisiacu s touto témou, pokojne ju napíš, v inom prípade prosím dodržuj pravidlá fóra tak, ako ostatní užívatelia. Pravidlá nájdeš tu: https://forum.telekom.sk/assets/Podmienky_pouzivania_diskusneho_fora.pdf Prajem Ti príjemný deň, Lucka
  10. Ahoj @marianna92, skús si pozrieť aj nasledovné linky, mali by Ti povedať viac https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura https://forum.telekom.sk/topic/19738-kod-adresata/?_ga=2.5455354.811757886.1595228494-1136020232.1586269652 Daj nám prosím vedieť, ktorá z odpovedí pod Tvojou otázkou Ti pomohla najviac. Prajem Ti príjemný deň aj víkend Lucka
  11. Ahoj @marekhreus, @filipec12 a @Marcel sú naši TOP prispievatelia a ich rady sú na mieste, častokrát píšu vlastnú skúsenosť. Budeme radi, ak sa podľa nich budeš riadiť a dáš nám vedieť, ako si vďaka im získal svoje odškodnenie. Prajem Ti príjemný deň Lucka
  12. Ahojte, @eM Kei a @lukaskurti22, priebežne prezisťujeme nové telefóny, keď budem mať viac info, poskytnem príjemný deň, Lucka
  13. Ahoj @belovs, všetky informácie, na ktoré sa pýtaš nájdeš v tejto téme https://forum.telekom.sk/topic/21563-pid-kod/#comment-58720 prajem príjemný deň Lucka
  14. Ahoj @Kaparzo, prosím, skús napísať svoju žiadosť cez túto stránku https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ a kompetentní sa Ti určite ozvú. Tvoja fotografia nebola pravdepodobne nahratá v správnom formáte, nezobrazuje sa mi, ulož ju prosím vo formáte .jpg alebo .png. Ešte by som Ti však poradila najprv sa skontaktovať aj s developerom projektu pre viac informácií. Prajem Ti príjemný deň, Lucka
  15. ahoj @eM Kei, predpredaj tejto novinky plánujeme konkrétne termíny budú záležať od spoločnosti Samsung