MartinaBondrova

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O MartinaBondrova

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobrý deň. Momentálne som zákazničkou poskytovateľa O2,kde mám paušál, televíziu na doma ako aj internet na doma. Bohužiaľ nie som spokojná s ich službami (časté vypadávanie signálu, televízie, nefunkčnosť internetu) a tak som sa po niekoľkých odporúčaniach a recenziách rozhodla pre Vaše služby. Tak ako aj v O2 by som chcela od Vás aj paušál, aj televíziu aj internet na doma, ak je to možné, ale chcela by som sa najskôr s Vami poradiť. Chcela by som si preniesť číslo, ktoré momentálne mám, ale som viazaná ešte bonusom na telefón. Po zistení viem si ten zvyšok vyplatiť v najbližšej faktúre, ale neviem, keďže už nechcem užívať ich služby, či mi nezrušia aj číslo. Preto, ak by som sa mohla opýtať, či by ste mi vedeli poradiť ako by som mala riešiť tento problém. Ísť najprv do O2 a vyriešiť si všetky veci tam a prestúpiť na Vaše služby alebo po prenesení čísla mi O2 automaticky pošle faktúru so všetkým? Za každú odpoveď Vám vopred ďakujem. S pozdravom Martina Bondrová