Saxon66

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Saxon66

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. S pokutou rátam (preto som zisťoval ako overiť viazanosť), takže v pohode. Iba si chcem nechať Balík TV a net chcem zrušiť (resp. zriadiť si mimo tv aby mi to nespomalovalo rýchlosť). Ale ďakujem za vysvetlenie.
  2. OK. Ďakujem za odpoveď. Teda na Vás sa nebudem vyvršovať.... nie ste Telekom... ale aj tak mám pár vecí k Vašej odpovedi: 1. takže ak požiadam o zrušenie iba časti služieb tak tie ktoré nezruším by budú ponechané? Beriem vašu odpoveď ako ano. 2. chápem - je možné to robiť poštou (čudujem sa iba "veľkému" TELEKOMU že tieto úkony sa nedajú robiť online. 3. To čo ste mi poslali som našiel aj ja. Mám ale problém keď sa dostanem k overeniu tel. čísla - potrebujem zmeniť kontaktné tel. číslo (k pôvodnému už nemám prístup) 4. Skúšal som dnes okolo 13:00 ale nefungovala, resp. ma presmerovali do odkazovej schránky 5. Ja viem že štandardne je to 24 mesiacov, ale ako sa dostanem k moje viazanosti? V orange to viem priamo v aplikácii alebo na nete. Inak ďakujem naozaj za ochotu...
  3. Dobrý deň, mám od Vás internet, mobilné služby aj TV. Som maximálne nespokojný s rýchlosťou internetu. Viem že ak mám zapnutý TV program v HD tak sa zníži rýchlosť na internete. Nie som ochotný toto akceptovať a preto sa chcem spýtať: 1. ako sa dá zrušiť / ukončiť zmluva na internet a ukončenie mobilných služieb a iba pri zachovaní Magio TV? 2. Je nutné ísť ku Vám do kontaktného centra (v dnešnej dobe je to dosť problém). 3. Ako získam ID kód keď potrebujem aj zmeniť telefonné číslo? 4. Ako získam prihlasovacie údaje na magio go? 5. Ako zistím viazanosť na mobilných službách, internete a TV? 6. Dá sa spojiť s Vašou spoločnosťou aj inak ako cez tento portál? Prijal by som aby ste mali aj na FA uvedený kontaktný mail. Nikde nie je uvedený kontaktný mail. Vopred ďakujem za odpovede