aleaiactaest

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O aleaiactaest

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Zdravím. Pred asi dvoma rokmi bol u mojej mami na byte v Petžalke predajca od Telekomu, ktorý ponúkal výhodný balík na internet+TV. Mojej mame vtedy povedal, že ak mu zavolá pred vianocami, získa zĺavu. S balíkom teda súhlasila a pred vianociami mu zavolala. Bol nesmierne arogantný a drzý. Povedal mame, že si má znížiť balík na internet... Oklamali ste ju. Teraz ten balík bude končiť a čo sa týka TV odstúpime od zmluvy. Internet ale zostáva. A tu sa dostávame k hlavnému problému. Celé dva roky od vás chodia faktúry s nesprávnym adresátom. Má tam byť meno mojej mamy "M. O", ale je tam stále "M. N". Nevieme odkial ste vyhrabali meno s iniciálmi "M. N" ale operátorka telekomu povedala, že má mama navštíviť kamennú predajňu, urobila tak 2X!!! Tam to opravili a povedali, že to je už v poriadku. Bola tam naposledy v jeseni 2019 a pošta nadalej chodí s nesprávnym menom., Povie mi tu niekto ako to je možné?