vladek

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O vladek

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Pretože nemám čas riešiť navýšenie SIPO, uhrádzam faktúry začiatkom mesiaca. 1. Prišla mi faktúra, splatnosť 18.3.2020 2. Bola uhradená 16.3.2020 zo Slov. Sporitelni na účet T.. do Slov.Sporitelni, na výpise je uvedené že platba bola pripísaná na účet. (rovnaký účet ako predchádzajúce 2 faktúry) 3. Dnes som dostal info o nezrealizovanej platbe a požiadavke vykonať úhradu do Tatrabanky (???) 4. Skontrolujte si: 1095932501/8254209174. 5. Prečo je na faktúre účet v Slov.sporit., keď akceptujete len Tatrabanku? 6. Prečo musím strácať čas riešením tohto problém a nestačí krok 2? 7. Nie je mi jasné, ktoré doklady /ak by som ich pripojil/ vidia všetci a ktoré len zodpovední v Telekome! Ďakujem za okamžitú odpoveď.