rado881

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O rado881

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobry den, nedavno som mal poruchu na VDSL linke, poruchu odstranili no zrusili mi VEREJNU dynamicku IP a dali mi NEVEREJNU cez 100.x.x.x rozsah. Volal som na technicku podporu kde mi povedali ze mam zavolat na 0800 800 700 kde mi mozu nastavit aby mi nepridelovalo IP z tohto rozsahu. Tam mi zas povedali ze to zmenit nevedia a odvolaval sa na load balancer. Doteraz som s tymto problem nemal a fungovalo to tak ako ma. Mam tam ponastavovanych x NATov a toto mi neumoznuje vyuzivat sluzbu internetu tak ako doteraz. Je jasne ze dochadaju IPv4 adresy a treba to riesit ale riesit to NATovanim zakaznikov a znemoznovat im plne vyuzivanie internetu? Toto je na vypovedanie zmluvy z dovodu zmenenia parametrov sluzby bez dohody upozornenia.. Je rok 2020, internetovy gigand na Slovensku ako je Telekom by mohol mat uz davno zavedene IPv6 kde by k takymto problemom dochadzat nemalo. Prosim o napravu. S danou sluzbou mam na VEREJNU IP narok. Vdaka