Viliam200

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

10 Nadpriemerné

O Viliam200

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Ešte raz to sem pridám aby všetci videli riešenie: Keďže telekom support nie je schopný tento problém vyriešiť a na ZTE II routroch sa nedá absolútne nič nastaviť vrátane DNS, tak je potrebné zmeniť DNS priamo v počítači, čo vyššie pár ľudí skúšalo, no problém bol zrejme ten že nemali vypnutý IPv6 protokol a ten samozrejme smeroval na telekom nefunkčné DNS cez IPv6... Postup: otvorte si Ovládací panel/Sieť a internet/Centrum sietí/Následne tam vidíte naše aktívne siete, ak ste pripojený cez ethernet kliknite naň, ak ste pripojený cez wifi, kliknite na wifi, zobrazí sa vám stav pripojenie, dole v ľavo máte Vlastnosti, kliknite naň, v prvom rade odškrtnite Protokol TCP/IPv6, ďalej dvojklikom otvorte Protokol TCP/IPv4, "Zisťovať adresu IP" nechajte na automaticky, a dole prepnite "Použiť tieto adresy serverov DNS, do prvého riadku dajte 1.1.1.1 a do druhého 8.8.8.8, už len všade poklikajte OK a Origin vám opäť bude fungovať. Ku všetkému som vám spravil aj screenshoty, mali by ste to všetci bez problémov zvládnuť. Ak by ste s niečim mali problém tak to sem píšte a za vašu vďaku poprosím aspoň stlačiť to srdiečko, ďakujem.
  2. Keďže telekom support nie je schopný tento problém vyriešiť a na ZTE II routroch sa nedá absolútne nič nastaviť vrátane DNS, tak je potrebné zmeniť DNS priamo v počítači, čo vyššie pár ľudí skúšalo, no problém bol zrejme ten že nemali vypnutý IPv6 protokol a ten samozrejme smeroval na telekom nefunkčné DNS cez IPv6... Postup: otvorte si Ovládací panel/Sieť a internet/Centrum sietí/Následne tam vidíte naše aktívne siete, ak ste pripojený cez ethernet kliknite naň, ak ste pripojený cez wifi, kliknite na wifi, zobrazí sa vám stav pripojenie, dole v ľavo máte Vlastnosti, kliknite naň, v prvom rade odškrtnite Protokol TCP/IPv6, ďalej dvojklikom otvorte Protokol TCP/IPv4, "Zisťovať adresu IP" nechajte na automaticky, a dole prepnite "Použiť tieto adresy serverov DNS, do prvého riadku dajte 1.1.1.1 a do druhého 8.8.8.8, už len všade poklikajte OK a Origin vám opäť bude fungovať. Ku všetkému som vám spravil aj screenshoty, mali by ste to všetci bez problémov zvládnuť. Ak by ste s niečim mali problém tak to sem píšte a za vašu vďaku poprosím aspoň stlačiť to srdiečko, ďakujem.
  3. DNS 195.146.132.58/195.146.128.62 Mne to na nich nejde, no známemu áno, ešte k tomu na ZTE routry sa DNS meniť nedajú.
  4. Domnieval som sa že je to problém len niektorých lokálnych uzlov, vyzerá že problém je na celom území. Fakt že niekomu to ide bez problémov a ďalším majú problém s načítaním, u iných operátorov som žiadny problém nezaznamenal.
  5. Zdravím. Už 5 deň mám problém s pripojením na launcher Origin, rovnako mi nedokáže načítať obsah na ich stránke origin.com Viacerý moji známy ktorý majú ADSL alebo VDSL magio internet majú tento problém, na optickej sieti som tento problém nezaznamenal, problém je hlavne v Levickom okrese, známy čo ma VDSL v Nitrianskom okrese tento problém nemá. Reštart routra a zmena IP adresy nepomohla, rovnako ani zmena DNS, takže buď je problém v poskytovateľovi internetu Telekom, alebo v službe Origin. Tento problém riešim tak že si cez mobilné dáta Orange spravím hotspot, prihlásim sa na origin, naspäť sa pripojením na sieť telekomu, na herné servery ma následne pripája bez problémov, samozrejme keď aplikáciu Origin vypnem a spustím znova, problém sa opakuje. Na problém samozrejme upozorňujeme aj na Origin fóre https://answers.ea.com/t5/Origin-Client-Web-Technical/Origin-won-t-load/td-p/8744365 Budem preto rád ak sa nato kompetentný čím skôr pozrú, predpokladám len že blokujú určite porty v nejakom uzle.