pebroc

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O pebroc

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. To mi je jasne, len som nevedel ci sa mam tahat s celym kavovarom na pobocku alebo maju rovno zazmluvneny servis. Kavovar je uz odovzdany. Ak by niekto hladal tieto info ako ja a nikde nic nenasiel, tak ho treba naozaj zaniest na pobocku Telekomu. Volal som s operatorom, ktory mi dal kontakt na servisne stredisko. Tam ale o nicom nevedeli. Znovu som volal s operatorom (inym) a daval mi ten isty kontakt. Tak som odniesol kavovar na pobocku kde na mna pozerali jak.... a nevedeli co s tym. 3 telefonaty zamestnanca Telekomu nakoniec doviedli k tomu ze ide spisat reklamaciu. Problem bol v tom, ze kavovar nema IMEI cislo ako mobil a bez toho ho nechcel system pustit dalej. Nakoniec sme si IMEI vymysleli, kavovar mi prevzali a ja dufam ze ho este niekedy uvidim
  2. Dobry den, chcem sa spytat, akym sposobom reklamovat kavovar Krups? Pri pouzivani z neho zo spodu vyteka voda. Dakujem
  3. Dakujem za info
  4. Dobry den, chcel by som sa spytat ci bude este dostupny Samsung galaxy S10e. Ostatni operatori ho v ponuke maju. Dakujem