podporaepok

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O podporaepok

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Predpokladam ze blokluju. Mozno nie priamo Telekom, mozno je ten router uz tak nastaveny od vyrobcu. Ale skusal som dve rozne SIM karty od 2 roznych providerov a 6090 port som mal zablokovany. Tie iste SIM karty na inej znacke routera idu bez problemov. Vdaka za tu emailovu adresu, skusim tam napisat.
  2. Nikto nevie poradiť???
  3. Dobrý deň. Ako môžem na danom routri zrušiť blokovanie portov? Keďže od Telekomu mám len router a nie SIM kartu neviem sa spojiť s technickou podporou telekomu (keďže pýtajú telefónne čislo) nma 0800123777. Skúšal som v danom routri 2 rôzne SIM karty, ale port ktorý potrebujem je stále zablokovaný, takže problém nebude na strane SIM karty ale na strane routra.