fordinal

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O fordinal

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dobrý deň, som 72 ročná dôchodkyňa a mám tento problém. V novembri 2019 mi skončila viazanosť služby Happy XS. Pracovníci Telekomu ma vyzvali, aby som si aktivovala Ano S. Podpísala som zmluvu, ktorú mi priniesli domov. Až z faktúry, ktorú som dostala až teraz, som zistila, že tam mám aktivované služby, ktoré sú platené a ja som si ich určite neobjednala. Platila som doteraz 10E a teraz mi tam vyskočila suma 23E, čo si ako dôchodkyňa nemôžem dovoliť. Keď som sa pýtala operátorky, ktorá mi oznámila, že mi končí aktivácia , (túto službu - hovor s operátorom už bohužiaľ nemáte- nedá sa k vám dovolať a z nahraným hlasom ja neviem komunikovať), koľko budem platiť, povedala, že 10E. A naraz tu mám faktúru na 23E. Už mi to pripadá ako jednanie so "šmejdami". Vy si uvedomujete, že starý človek potrebuje len to základné, lebo na viac nemá? Ak mi to nevrátite do pôvodného stavu, odchádzam od vás a prejdem ku konkurencii. A to som u vás od samého začiatku. No až teraz som veľmi sklamaná z vášho jednania. Ďakujem.
  2. Dobrý deň, som 72 ročná dôchodkyňa a mám tento problém. V novembri 2019 mi skončila viazanosť služby Happy XS. Pracovníci Telekomu ma vyzvali, aby som si aktivovala Ano S. Podpísala som zmluvu, ktorú mi priniesli domov. Až z faktúry, ktorú som dostala až teraz, som zistila, že tam mám aktivované služby, ktoré sú platené a ja som si ich určite neobjednala. Platila som doteraz 10E a teraz mi tam vyskočila suma 23E, čo si ako dôchodkyňa nemôžem dovoliť. Keď som sa pýtala operátorky, ktorá mi oznámila, že mi končí aktivácia , (túto službu - hovor s operátorom už bohužiaľ nemáte- nedá sa k vám dovolať a z nahraným hlasom ja neviem komunikovať), koľko budem platiť, povedala, že 10E. A naraz tu mám faktúru na 23E. Už mi to pripadá ako jednanie so "šmejdami". Vy si uvedomujete, že starý človek potrebuje len to základné, lebo na viac nemá? Ak mi to nevrátite do pôvodného stavu, odchádzam od vás a prejdem ku konkurencii. A to som u vás od samého začiatku. No až teraz som veľmi sklamaná z vášho jednania. Ďakujem.