spartaksus

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O spartaksus

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Prestalo fungovať dokupovanie dátových balíkov v aplikácii. Prešiel som na novú Predplatenku a keď si chcem dokúpiť dátový balík cez aplikáciu tak dostávam chybu 0180-0015 Produkt nemôže byť aktivovaný. Naďalej funguje dokupovanie cez SMS t.j. chyba musí byť v samotnej aplikácii Telekom resp. back-ende za ňou. Problém je, že Telekom pre niektoré balíky ako Nekonečné piatky povolil iba aktiváciu cez aplikáciu. Pretestoval som Android aj iOS verziu, v oboch prípadoch neúspešne. Nezabralo ani reinštalovanie resp. ani na technickej podpore mi nevedeli poradiť. Fakt skvelé pustiť do produkcie produkt s takou chybou.