Dobrý večer.Včera som si predĺžila paušál,resp.zmenila na ÁNO M +vybrala nový telefón.Nakoľko tento nemali na predajni,doručia mi ho kuriérom pondelok,resp.utorok.Pri detailnom preštudovaní zmluvy som doma zistila že je v tejto uvedený iný typ telefónu než som chcela,samozrejme drahší ,s vyššou akontáciou a mesačnou splátkou. Zároveň som zistila aj iné nezrovnalosti v zmluve.Mám za to že išlo o vedomé oklamanie pracovníkom predajne.Uznávam svoj podiel viny v tom že som to podpísala bez podrobného preštudovania ale som dlhoročným zákazníkom Telekomu /viac ako 15 rokov/ a doteraz sa mi nikdy nestalo že by som nedostala službu podľa dohody alebo aby som bola takto oklamaná.Na kontaktnú info linku sa nedá dovolať,resp.len v pracovných dňoch a kamenné predajne sú z dôvodu štátneho sviatku zatvorené,skúšam nájsť odpoveď tu.Nakoľko som si na stránke všimla pri ponukách paušálov a telefónov kolonku "prvých 14 dní bez záväzkov" chcem sa opýtať či je možné túto zmluvu zrušiť ,resp.opraviť ? Tatiana.