mkalaa21

Člen
  • Počet príspevkov

    6
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O mkalaa21

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Zdravím, v utorok mi bol aktivovaný novy paušál T data a akosi mi to stále nefunguje: 1. Keď sa prihlásim na PC v môj Telekom, tak mi píše nepodporovaný produkt a nezobrazí mi vôbec nič o spotrebe 2. V mobilnej aplikácii je kus chaos. V skupine Magenta mi ukazuje nový paušál, v prehľade mi ukáže názov starého paušálu a v spotrebe mám minúty a sms od starého paušálu a dáta nám z nového 3. Priateľka si brala paušál, keď prešla od konkurencie a ani jej nezobrazí paušál, prihlási ju do aplikácie ale to je všetko, akoby nič nemala Ma ešte niekto také problémy ?
  2. mne to šlo bez problemov, asi je chyba na vašej strane, viem aj o dalšich ľudoch čo to maju aktivovane už
  3. mne by stačila aj ta zľava 20%, lepšie ako nič ale neviem ako sa k nej dostať
  4. Dobrý deň, aktuálne mam ešte starý paušál Happy L, kde mi v decembri skončila viazanosť a bola mi telefonicky ponuknuta zľava 20% na ANO L ale ja by som už chcel paušál ANO M data ale na M data mi nevedela dať zľavu, iba na L, viem sa dostať nejak k zľave aj k tomuto paušálu ?
  5. no pri ANO L su neobmedzene volania a data 10GB, minuty navyše nie su a 10GB je dosť čiže pri vyššich paušaloch je zbytočne daviať viac minut a dat, nema to zmysel, oveľa lepšie boli tie zľavy, tiež sa mi už oplati rozmyšlať nad konkurenciou.... suhlasim s nazorom že by sa mali viac starať o dlhoročnych zakaznikov lebo čo z toho že daju akcie pr enovych ked im stari odidu ?! snad sa zamyslia nad tym kym mi skonči viazanosť aj ked pochybujem
  6. Dobrý deň, chcem sa spýtať, či sa ešte davaju zľavy v skupine magenta ? lebo ak nie tak neviem či ma pre mňa zmysel ostať v telekome a dávať o 10 eur viac za ano L