Froster

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Froster

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. No práveže my sme nechceli predĺžiť, len zmeniť program v rámci viazanosti, čo nám aj bolo povedané že sa to dá. Dokonca nám aj 2x v pošte prišla dodatková zmluva, kde bola aj aktivácia na VDSL, ktorú stačilo len podpísať a odoslať, čo sme aj urobili. Každopádne celý tento proces je jeden fail, pretože neviem načo mi posielali novú zmluvu, keď technik to zamietol. Ako neviem, ale logicky mi vychádza iba, že mali počkať na vyjadrenie technika a až potom konať (najlepšie zavolať a nie poslať ešte poštou novú zmluvu). Každopádne vďaka za pomoc, teraz už viem že je definitíva a že s tým už nič nespravím. Ostáva mi už len dúfať že tu to VDSL nebodaj optiku raz zavedú. Alebo raz prejsť na vzduch čomu by som sa ale radšej chcel vyhnúť
  2. no nakoniec po 3 týždňoch naťahovania sa s telekomom sme zistili, že nám žiadosť technik zamietol, pretože káble dokážu preniesť maximálne 20mb. Nechápem, ako je možné, že pri dostupnosti je určené VDSL, keď evidentne to tam telekom nezmeral (ak ja nemám dostatočné káble, tak logicky každý v mojom okolí je na tom rovnako a tým pádom by naša ulica nemala byť zahrnutá.) Mrzí ma aj správanie telekomu, kedže 2x nám to VDSL bolo prisľúbené od vašej tel. podpory a až dnes na 3x som sa dozvedel, že mi to technik zamietol, ani ste sa mi to neuráčili oznámiť. Smutné je, že je to BA ale bohužiaľ žijem v tkz. "hluchom mieste", kde optiku alebo aspoň VDSL vôbec neriešia. Škoda, ja pevne dúfam, že sa raz nájde schopný provider, a konečne budem môcť s vami rozviazať zmluvu.
  3. A vážne sa s tým nedá nič robiť? 12 rokov už trpím na ADSL (15/1) a keď mám konečne aspoň trochu nádeje na niečo lepšie tak sa to len odbije tým, že sú plné porty? Je aspoň garancia, že sa to môže v budúcnosti zlepšiť, prípadne dá sa to niekde pozrieť? Znie to strašne nedôveryhodne a klamlivo pre zákazníka. Pokiaľ má telekom plné porty tak by na svojej stránke logicky nemal ponúkať také balíky na tej adrese.
  4. Dobrý deň, chcel by som sa spýtať niekoho kompetentného, ako je možné, že na internetovej stránke telekomu ak si zadám svoju adresu, píšete že máte dostupný VDSL internet (XL 90/9) dokonca sa aj dá objednať. A keď som bol v predajni sa na to informovať, tak to vraj nie je možné. Predtým tam VDSL vôbec nebol. Človek by si povedal, že chyba sa môže stať. Lenže aj Slovanet tam ponúka VDSL a aby sa pomýlili obe firmy tak to už si myslím, že sa len tak nestane. Prosím, nech sa tu vyjadrí niekto kompetentný, komu dám všetky možné údaje, aby som vedel ako to teda je. Ďakujem