ZuzkaBacova

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O ZuzkaBacova

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobrý deň vážený Telekom volám sa Dana Bednárová uz to budu asi 2 mesiace kedy som vas kontaktovala moj problém je že som zabudla svoj pin kód takže som si zablokovala telefón puk kod žiaľ nemám neviem stratila som papiere volala som vam uz minimálne 5 krát s tým že ste mi povedali že nový pin a nový puk kod mi pošlete na moju adresu doteraz mi nič neprišlo bola som aj na pošte žiadnu poštu pre mňa nemali vraj ste mi to posielali aj emailom na email som sa prihlásila žiaľ správy žiadne keďže žijem v Nemecku nemám sa ako.dostavit do predajne a vyžiadať si nový pin aj puk kod táto situácia je nehorázna bez telefónu som.uz 2 mesiace neviem sa prihlásiť na internet banking pretože potvrdzovacia sms mi chodí na moje číslo je to pre mňa problém pretože musím platiť nejaké platby a keďže mám vypnutý telefón nastali problémy nechápem ako je to možné že za 2 mesiace ste to neboli schopný vyriešiť na slovensko sa chystám až v júli takže je to nepredstaviteľné že budem dovtedy bez telefónu prosím vás da sa to nejako vyriešiť? Ďakujem