rd08091954

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O rd08091954

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobry den, robim rekonstrukciu bytu.Dna 11.2.2020,bol prestrihnuty opticky kabel do routera k TV..Nahlasil som to na pracovisku Slovak Telekom v obch.centre Max v Trencine ,nasledne i u fy Pojdeto. Ziadal som surne vybavit moju poziadavku,pretoze najpr musi fungovat opticky kabel a az nasledne mozu stavbny pracovnici pokracovat v stavebnych pracach. Odpoved pracovnikov bola: My sme nahlasili technikom a cakajte na telefonat od nich. Ale kedy mi budu volat technici?Stavebny oracovnici v rekonstrukcii stoja a neustale sa ma pytaju,kedy to uz ten kabel bude opraveny. Stavebne prace uplne stoja!.Ja to aj expresne zaplatim aj cenovo.Pre mna je rozhodujuci cas . Proim vas dajte mi stanovisko,neviem ci spravne to adresujem vam.Ak nie dajte mi kontakt.Prosim vas,je to pre mna velmi dolezite a surne. Dakujem,s pozdravom Rudolf.Dzurus.0910626616