Alexa9ndra

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Alexa9ndra

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobrý deň spoločnosť Telekom, chcem podať sťažnosť z dôvodu nevyriešenia mojej opätovnej reklamácie pod číslom 1035RF00344/19. Som Vašou dlhoročnou klientkou. V roku 2016 som si preniesla do Vašej spoločnosti aj mobilné služby s tým,že som si zakúpila aj telefon Samsung A8 k paušalu XL. V júly 2019 mi začalo haprovať nabijanie telefonu.Kedze telefon bol v zaruke,odniesla som ho do Vasej pobocky v obchodnom dome Central 30.jula 2019, v dôvere,že ide o profesionalnu zarucnu opravu. Druhý krat nastali opat tie iste problemy (telefon prestal nabíjať a slaba výdrž baterie).Keď už telefon prestal nabíjať aj so štandardnej nabijacky z balenia mobilu opäť som ho zaniesla do Vasej pobocky v OD Central (8.10.2019),kedze je telefon neustale v zaruke. 15.oktobra ste mi telefon vratili s tym,ze telefon vykazuje mechanicke poskodenie (poskodeny konektor). Mechanicke poskodenie z mojej strany kategoricky odmietam,kedze jediny kto s telefonom manipuloval a otvaral ho bola Vaša spoločnost,keď bol mobil prvy krat v oprave.Nie je mozne pri standardnom pouzivani mobilu,aby sa mechanicky porusilo nieco vo vnutri mobilu. Dôrazne žiadam o kladne vyriesenie mojej reklamacie buď opravenim mobilu ktorý mám,alebo novým zariadením. S pozdravom Alexandra Balážová