HofkoSK

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O HofkoSK

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Skôr skúsenosť v Telekome, kde som riešil jednoduchý prepis a úpravu služieb. Pri prvej návšteve panáčik v Telekom centre cca 15 minút ťukal do systému, okopíroval si môj OP a povedal, že hotovo. Na moju otázku, či nepotrebujete môj podpis ako pristupujúceho účastníka a svokrov ako odstupujúceho účastníka odpovedal, že určite netreba. Zopakoval som mu otázku ešte raz s rovnakou odpoveďou. Bolo pred 17tou, čo sa predajňa zatvára, tak bol hlavou už evidentne niekde inde. Samozrejme, že mi to nedalo a po dvoch dňoch som sa dopytoval na Telekom podpore, či je to v poriadku a dostal som odpoveď, že požiadavku ani neevidujú. Druhá navšteva s požiadavkou na prepis bola už vyriešená do podoby, že boli vyprodukované zmluvy s prepisom služieb, ktoré sme korektne podpísali. Zavolal si pani manažérku a poprosil ju, nech preškolí pracovníkov v rámci prepisov zmlúv, ak to neovládajú. Skontroloval som bohužiaľ len zmluvy, vďaka čomu ma pracovník premenoval. Sedeli všetky údaje v rámci adresy OP, RČ, len iný človek. Nasledovala teda tretia návšteva, kde som pani manažérku, ktorá sa prezentovala pri poslednej návšteve upozornil, že som bol v predajni dva krát a dva krát niečo pokazili. Na otázku ohľadom poskytovania služieb VoIP nevedela odpovedať a evidentne termín Voice over IP počula prvý krát, aj keď VOBB je v podstate jeho obdoba. Povedal som si OK, vybavil som zmenu ADSL->VDSL, zmenu priezviska, tak idem. Doma sme mali okrem káblovej TV aj Mágio, ktoré tým, že som zakúpil set top box pre nahrávanie stratilo opodstatnenie. Ako som 3x zle pochodil v TCentre, kde je služba riešena subdodávateľsky, som si povedal, že skúsim šťastie v Telekom centre v Auparku. Na otázku VoIP odpovedal pracovník, že neposkytujeme, tak som neriešil. Poprosil som ho o zmenu zmluvy, zrušenie Mágio TV. Na to mi odpovedal, že v rámci obchodných podmienok mi službu ešte mesiac musíte poskytovať. Musel rozbíjať nejaký interný balíček z troch služieb na dve a tak som vytušil, že prechod s číslom nebude len tak bezproblémový. Na otázku, či vie rozbiť služby na samostatné naraz odpovedal, že nevie. Treba na to dva dni, lebo v jeden prebehne oddelenie MagioTV a v druhý pri potrebnej druhej návšteve prebehne druhé. Dostal presne mierenú otázku, že ak mám podpísanú zmluvu ohľadom poskytovania internetu a verejnej telefónnej služby, čo sa stane v prípade prenosu čísla. Odpovedal, že číslo sa prenesie, internet ostane. Žiaľ nestalo sa a v ďeň žiadosti o prenos čísla dala pobočka pokyn na presun čísla a zrušenie všetkých služieb bez môjho vedomia, čo je nepredstaviteľné. Prišlo k prechodu telefónnych služieb na iného operátora a okamžite bol odstavený aj internet, na čo ste nemali žiadnu požiadavku. Po návrate domov som telefonoval na 0800123777, kde mi po robotovi Marekovi, ktorý mi nikdy nepomohol, pracovník oznámil, že na mňa neeviduje žiadnu službu a mám volať 0800123456. Znova robot Marek + iné čudo v ženskom vydaní kvôli identifikácii. Pracovník na druhej strane spracoval môj podnet s tým, že ho to mrzí a že celú požiadavku presunie na reklamáciu. Po chvíľke mi volala pani z centra v Žiline, že by rada poriešila môj problém neštandardne, ale aj tak internet nebude hneď zapojený, lebo volám po 17tej. Trošičku nerozumiem, pretože to neriešite fyzickým zapájaním ale zapnutím alebo vypnutím portov a ak dokážete okamžite odstrihnúť človeka, tak ho dokážete aj okamžite zapojiť. V rámci informácii som nadiktoval, čo požadujem a čo v rámci našej lokality poskytujete. Som veľmi zvedavý, ako sa zachováte, keď ste dokázali zrušiť okamžite aj to, za čo som mal mesiac platit, aj keď som zariadenia odovzdal na pobočke(Magio TV), pretože nie je možné zrušiť službu okamžite, resp. ku koncu aktuálneho obdobia, aj keď je neviazaná. Ako kompenzáciu za spôsobené problémy mi ponúkla internet na tri mesiace zadarmo. Ja som sa len pousmial, pretože obratom sa pýtala na viazanosť, ktorú nemám a nesúhlasil som s ňou. Povedal som jej, že si ju vyriešim akonáhle bude sprevádzkované optické pripojenie na našej adrese. To by malo byť začiatkom 2020, čomu veľmi pri tempe a spôsobe práce pracovníkov z BIH neverím. Hovor ukončený a po 10 minútach volá znova Žilina, že ponuka internetu na tri mesiace neplatí, lebo som sa nezaviazal. To už som v duchu nevedel, či sa smiať alebo plakať. Povedal som pani na druhej linke, že som s tým rátal a hlavne nech je čo najrýchlejšie internet znovu zapojený. Samozrejme okamžité zapojenie nefunguje, tak som zvedavý na pondelnajšie doobedie, ako sľúbila... Keď sa na to pozriete svojím pohľadom, je dúfam zrejmé, že celé toto "trápenie" je úplný nezmysel a čas, ktorý som tým strávil sa dá využiť ďaleko lepšie. Venoval som jednoduchému prepisu a zmene služieb prakticky celý deň. V rámci spoločnosti, kde som s pevným číslom prešiel, bolo všetko vybavené v priebehu 10 minút a to som na pobočke ani nebol. Informácia s konkrétnymi údajmi bola posunutá aj priamo na Telekom.
  2. Nechcem zakladať novú tému, nakoľko ide o obdobnú vec. V rámci výmeny ADSL/VDSL mi bol dodaný ZTE Speedport Entry, ktorý je jedným slovom ***. Nakoľko VOBB -> VoIP neseje v rámci ST a MágioTV idem zrušiť, nepotrebujem VDSL router od ST, mám vlastný. Dá sa realizovať táto možnosť bez toho, aby som mal nanútený ST router? V rámci dobudovania optiky viem, že to možné nebude, aj keď by tam stačilo obdobné čudo ako Huawei HG8310M.
  3. Evidentne na túto otázku nik neodpovie a v rámci zákazníckej linky došla odpoveď, že v prípade nefunkčného VOBB mám volať technickú podporu. To je tak na prechod k operátorovi, ktorý nemá problém s poskytnutím služby. Aj keď ju ST prezlečenú za inú ponúka... Admin môže uzamknúť tému...
  4. Zdravím. Máme zriadenú VOBB telefónnu prípojku a ja by som rád v rámci využívania iného routru prešiel na VoIP službu. Ponúka prosím Telekom niečo také? Vo výbere linky, momentálne neviazanej, sa definovať služba nedá. Za klasické telefóny už IP náhradu mám. Ďakujem.