Pepushka

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Pepushka

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dobrý večer, chcela by som sa spýtať, či máte niekto problém s pripojením k sieti v mobile. Stále mi vypadáva signal. Je nejaký problém so signálom? Alebo to môže byť mobilom? Pretože akonáhle dám SIM kartu do starého telefónu, tak signál mám. Nový mobil mám teraz mesiac a stále blbne.
  2. Veľmi pekne Vám ďakujem sa info 😉😊 veľmi ste mi pomohli. 😉👍
  3. Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, či niekto vie v akej výške by mal vychádzať poplatok za predčasné predĺženie viazanosti, nakoľko nerozumiem tejto info: Vo Vašej prvej faktúre po predĺžení nájdete jednorazový doplatok za predčasné ukončenie aktuálnej viazanosti. Výška jednorazového doplatku zodpovedá neuhradenej doplnkovej časti mesačného poplatku za čas predčasnej zmeny Vášho aktuálneho paušálu.