Dominika.b

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Dominika.b

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobrý chcem sa opýtať ako je možné že keď na strane telekomu nastane chyba máte čas ju riešiť v mojom prípade už 3 mesiace ...ide o to že mi bol ponúknutý produkt opticky internet no nakoniec mi na moju adresu prišlo len magio vzduchom tak toto som nechcela všetko som odovzdala hneď na druhý deň na pobočke a zrušila som to faktúra mi prišla vynulovania lenže mi prišla faktúra za nevrátenia zariadenia vo výške 60€ ale to zariadenie vrátené bolo bola som potom v Telekome a sám manažér mi povedal že on posielal zariadenie na centrálu a preto mi prišla faktúra lebo zrušenie zamestnanec nedokončil a že mám za 30 dni zavolať či už je to ok lenže chodili mi stále SMS že som nezaplatila a tak. bola suma 64,99 znova som volala do telekomu a pán to po telefóne doriešili ale prišla mi SMS že keď nezaplatím bude to posunuté na vymáhanie tak som tam znova volala a že vraj je to v poriadku len musím čakať do 8 .10 kým mi príde vynulovania faktúra na zariadenie a že tie SMS si nemám všímať a dnes mi prišla správa že už je to na vymáhaní v m.b.a tak som nahnevaná šla do telekomu nech mi dajú laskovo potvrdenie že je všetko v poriadku že to pošlem do m.b.a ale samozrejme je to v poriadku len to nemajú spárované v systéme a mám prísť znova 4 .10 a teraz sa pýtam ako je možné že tam máte taký bordel ???????este mna budú naháňať exekutory lebo niekto si nerobí svoju robotu a bola to pobočka Poprad Max jedna veľká katastrofa len sa ľudí zbaviť ale pomôcť to nie ....