peto123455

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O peto123455

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  • Narodeniny: March 13
  1. Dobrý deň, pred mesiacom v mojom kraji prebelo zrýchľovanie DSL internetu, no po mesiaci čakania mi stále nebol pridelený nový profil. Je mi jasné, že linka neutiahne plnú rýchlosť balíka XL, no chcel by som zrýchliť aspoň ten Upload na 9. Tak som sa včera po mesiaci čakania rozhodol zavolať na technickú linku. Povedal som, že sa mi jedná iba o zrýchlenie uploadu, a bolo mi povedané, že Upload by mal ísť a technik sa na to príde pozrieť. No na další deň mi prišla len správa "Dôvod nefunkčnosti nie je na našej strane. Skontrolujte si prosím ešte raz vaše zariadenie.", čo je nezmyseľ. Chcel by som sa spýtať, či to mám riešiť hneď alebo tomu dať ešte nejaký čas. Ďakujem za akúkoľvek odpoveď.
  2. Zdravím, od včerajšieho reštartovania routeru mi je routeru pridelovaná IP adresa z neverejného rozsahu 100.64.0.0/10. Skúšal som viacero reštartovaní, no vždy ma hodí za to CGNko. Chcel by som sa spýtať, či sa jedná len o niečo dočasné, ďakujem.