informovanost

Člen
  • Počet príspevkov

    1122
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Príspevky odoslal/-a informovanost


  1. router ktorý mám aktuálne doma.... ak máš optiku... čo na vyššie rýchlosti musíš mať, nad 200 istotne... a máš router od telekomu. 
    Tak ak nemá 10 rokov, ale je z tých novších, tak mám vážne pochybnosti, že by to ten router nezvládal. minimálne po kábli gigabit dá..
    možno máš na mysli wifi... gigabit nedá žiaden router.... tie ktoré fungujú na frekvencií 2,4ghz majú teoretickú rýchlosť 300 a tie na 5ghz okolo 850 mbit. 
    čiže možno je problém aj tu. 
    a možno máš metaliku a chceš prejsť na optiku. pri zmene programu dostaneš router, ktorý zvládne tú rýchlosť minimálne po kábli s frekvenciouz 2,4ghz s možnosťou zobrať si aj 5ghz router.
    a možno sa pýtaš na niečo úplne iné, ale toto ma napadá pri tvojej otázke. 

    odpoveď sa páči : 2 osobám

  2. ja len otázka..... ak vám vypisuje, že chyba je v USB disku.... 
    nemáte náhodou nahrávanie cez USB disk? a tým pádom... čo by mal presne reklamovať telekom, keďže ten dáva do prenájmu magioboxy a nie externé disky... že celkom tomuto nerozumiem. 

    nakoľko... aspoň z môjho pohľadu to vyzerá, tak, že nahrávate do externého HDD a ten vám odišiel. 


  3. pri tej rýchlosti je to citeľné. fest citeľné. 
    3x magio box... ak pôjdu naraz tie samé o sebe zožerú tak 20 -25 mbit z toho
    a vraj 8mbit je potrebných na sledovanie filmu v HD.... priestor na tie telefńy tam moc nevidím ak sa to spustí naraz. 
    ja som optiku 40 a presne som vedel povedať moment, kedy priateľka zapla sociálne siete na mobile a rovnako moment kedy to vypla. 


  4.  

    Za to, že si môžme k aplikácii pripojiť len jedno zariadenie môžme poďakovať len "špekulantom". Predávali voľné sloty na bazoši a telekom na to prišiel a zatrhol to týmto spôsobom. Keď si nič nevážime tak nič nebudeme mať

    ako my ? .....
    niektorí... a vštci ostatní za to budú trpieť čo s tým počítali... a preto radšej odídu.... 


  5.  

    Dobrý deň, chcem vám dať otázku. Bolo by možné do FA zakomponovať nie len splátka zariadenia ,ale aj počet splátok a splatené (20 splátka z 24 ) napr. Nemôže to byť ťažke pre IT firmu. Ďakujem .

    splátka je zbytočná... pretože splatené je keď uplynie viazanosť.... to je tam už... len v inom formáte.... v dátume. 


  6. no neviem ešte v septembri u mňa s tým nebol najmenší problém. 

    tiež záleží čo využívaš na tej telka, ale najlacnejšie ťa vyjde nejaká telka po nete za cca  6 eur pre dve zariadenia. 


  7.  

    Ahojte, mam založenú magentu. Mam od telekomu internet, telku aj pausal. V skupine som ja, moja polovička(mobil) , švagor(mobil) a svokra (mobil) a pridali sme este jedno číslo predplatenky koli nejakym výhodám.

    Zmenil som si paušál s Zaklad11 na Data17 a prišla mi sms v tomto znení :

    Vazeny zakaznik, za priradenie produktu pevnej siete do Vasej skupiny ziskavate benefit dvojnasobnych minut a dat v ramci Vasho pausalu. Vas Telekom 

    Vie mi niekto poradiť ako to mam chápať? Ďakujem 

    mne došla sms že ďakujeme za priradenie poduktu do magenta skupiny, dostávate rýchlejší internet..... skoro 2 a pol roka po tom ako tá magenta funguje na tom internete. 
    a skoro 3 mesiace po predlžení viazanosti. 

    ale informujú ťa o tom, že máš výhody magenty. to je celé. 


  8. väčšinou to funguje tak a nie len tu že témy ktoré sú dlhodobo neaktívne sa zamykajú. 

    ak si našiel odpoveď medzi starými téma tak sa nemusíš dopytovať. ak si nenašiel, dopýtal by si sa tak ako tak tak nerozumiem.... 
    v každom prípade spýtať sa a hodiť napríklad link kde sa to riešilo mi príde ako najmenej. 

    ale ďalšia vec pre ktorú sa to môže zamykať je to, že tvorcovi chodia upozornenia mailom na odpovede... ak tam už on nechce nič riešiť a po dvoch rokoch niekto chce riešiť tú istú tému... tá druhá osoba by nedostávala upozornenia a len by sa spamovala tá druhá osoba ktorej by tto pípalo ako šialené a už ani nevie odkiaľ a prečo. (mail) 


  9.  

    Vždy keď sa pozriem na mapku pokrytia v časti pripravované pokrytie ma fascinuje, že západ a východ celý ružový a stred zopár bodiek. To je fakt taký nezáujem zo strany ľudí/spoločnosti alebo samotných miest/obcí, že sa optika nebuduje aj na strednom Slovensku? Bol by som rád ak by mi to niekto vysvetlil. Díky.

    xcyc.png

    je to jednoduché. 
    priorita je pokryť celé slovensko rýchlym internetom. 
    takže tam kde jeden poskytovateľ už je sa druhý až tak nehrnie, lebo musí byť aspoň jeden na jednom mieste, ktorý poskytuje takú službu. 
    na východe je toho tak veľa, pretože tam sa šíri antik a spol, a v podstate telekom ho chce predbehnúť a byť tam prvý.
    v strede buď pokrytie je, a alebo sa tam konkurencia nešírí a tak to aj viac stagnuje. 
    a západ je zapád. najviac ľudí, najviac zákazníkov.. ale i tak vidíš že to tam ide len po hlavných cestách. 

    do roku 2030 musí mať každý obyvateľ prístup ku internetu 100mbit/s. 
    už to bolo do 2020 ale posiunuli to.  a práve preto je určovací bod to, či tam už už niekoho optika je a prípadne či vdsl utiahne vysokú rýchlosť. 


  10. je to dosť široká otázka, no odpoveď môže byť pomerne jednoduchá. 
    Tak kde niečo nie je, tam sa to nedá využívať. 

    a teda ak niekde nie je svetlo, tam nemožno využívať slnečné lúče. 

    ale naozaj na túto otázku je ťažko odpovedať. 


  11.  

    Dobry den,

     

    pisem ako Vas buduci zakaznik. Ide o adresu Spadova 9, Bratislava. Pred mojim rodinnym domom mate maly stoziar s optikou. Potrebujem prosim Vas natiahnut opticky kabel do mojho domu z tohto stoziaru.

    Akurat prerabam dom a rad by som schoval opticky kabel pod beton. Prosim Vas o vyjazd technika, samozrejme to zaplatim. Ale Vasu sluzbu internet zatial nechcem, kedze dom sa preraba a nemozem teraz platit za nieco co vyuzijem az o 12 mesiacov.

     

    Prosim o nadviazanie kontaktu

    dakujem VAM

     

    Zdravíčko toto je verejné fórum. pre priame kontaktovanie telekomu využite https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam alebo zákaznícku linku. 

    odpoveď sa páči : 2 osobám

  12.  

    Dobrý večer , zobral som si v telekome mobil k paušálu .  Xiaomi 11 Lite 5g , a chcem sa spýtať na mobile už je nálepene ochranné sklo alebo fólia , neviem čo to je . To sa už tak dáva teraz , automaticky k nového mobilu ? A viete či čo je sklo alebo fólia ?

    vždy nové mobily mali fóliu. je to fólia, kedysi z toho ale trčali časti aby si to mohol dobre strhnúť, dnes už nie a je to trošku pevnejšia fólia. vo všeobecnosti. 
    v podstate sa jedná o ohranu displaya pred poškriabaním. ... náraz by to asi nevydržalo. 

    odpoveď sa páči : 1 osobe

  13.  

    Ďakujem za odpoveď...som z nej trochu smutný,nakoľko v našej lokalite je mi Telekom schopný poskytnúť iba  KlasikNET Štart

    Garantovaná rýchlosť 5/1 Mb/s 

    Maximálna rýchlosť 15/3 Mb/s 

    Rýchle pripojenie cez metalickú sieť

    Čo je žalostne málo a som teda na takú rýchlosť odsúdený? Na svoju prácu z domu potrebujem rýchlejšie pripojenie!

    Čo mám urobiť?

    Tibor

    ovoriť stránku porovnavacinternetu.sk a pozrieť sa aké dostupné internety sú na danej adrese. údaje sú tam sú dôveryhodné avšak naposledy aktualizované v roku 16 či 18 a preto na ceny, rýchlosti a atd by som sa nespoliehal. avšak dá sa tam pozrieť kto tam má natiahnuté káble a kto vie možno tam je aj nejaká optika. káble určite nevytrhávali :D 
    a potom už nájsť stránku daných spoločností a zistiť ako to je teraz v roku 21 by bolo najmenej pre porovnanie si možností. pozrel by som to aj ja, ale... adresu nevidím. :D 


  14.  

    no to je možné,  ale ani telekom ani orange, ani o2 ani 4- ka nevie na Klčové 31, do bytu zapojiť optiku. Neviem v čom je problém a keď sa v telekome opýtam, tak mi povedia, že ro ani nie je v pláne zatiaľ. 

    presne preto ako som písal. na tej adrese už pokrytie optikou je a priorita je pokryť miesta kde optika nie je vôbec. 
    toto som ale napísal o dva príspevky vyššie... 
    na sloivensku je okolo 1800 poskytovateľov internetu btw... 


  15.  

    Dobrý den, mám zrušení internet v zduchem a vrátila sem wifi routr.  atď atď.....

    toto je verejné fórum, kde komunikujú zákazníci prevažne medzi sebou. nie je určené na komunikáciu s telekomom napriamo. naozaj by som tu neuvádzal osobné údaje. 
    @Terka @Lucka prosím cenzornite jej to.

    no treba vrátiť všetky zariadenia ktoré si mala prenajaté od telekomu. ak si si brala dve, tak dve. jeden nestačí. 
    ak si si brala len jeden a jeden vrátila a máš o tom potvrdenie, tak už to nie je tvoj problém. 
    ak žiadajú aj naďalej od teba niečo, možeš na  https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam im poslať fotoópiu potvrdenia

    odpoveď sa páči : 2 osobám

  16. a ja tam predsa vidím natiahnutú optiku.... 
    porovnavacinternetu.sk
    je to stránka pre potreby uradu pre reguláciu sieťových odvetví aby mal o tom prehľad. je to ešte z roku pána neviem či 16 či 18.... ale dá sa tam pozrieť, či tam je natiahnutá optika. a optika tam je....
    ceny a rýchlosti sa medzičasom pomenili, ale káble nepovytrhavali. 


  17.  

    Je to DSL

    vôbec nemusí..... všetky internety sa volali magio internet a veľkosť v označení písmena. 
    to mohlo byť dal aj optika.... ja som magio internet xl optický..... 
    z dostupných informácií sa na túto otázku nedá odpovedať. 


  18.  

    Dobrý deň, chcem sa spýtať kedy bude v Novom Meste nad Váhom dorobený optický internet v celom meste, Končí mi viazanosť a ak nebude optik neccem sa viazať v Telekome budem  hladať inde. 

    optika sa dorába najmä tam, kde optika nie je vôbec. Nové mesto je vysokopravdepodobne pokryté inými poskytovateľmi, takže je otázne či a kedy bude globálne pokryté jedným poskytovateľom. a je jedno čo to je telekom, orange, alebo jožko mrkvička. 
    Preto sa treba pýtať na konkrétnu adresu.