informovanost

Člen
  • Počet príspevkov

    1092
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

163 Výborné

2 Nasledovníci

O informovanost

  • Hodnosť:
    Expert
  1. ona volať môže. všetci sa jej dovolajú. okrem otcovho služobného... aj ona sa jemu dovolá a nie je to ono. dokonca myslím, že medzičasom má nový telefón... ale týmto som si nie istý
  2. podobná situácia sa tu už riešila a nakoniec sme prišli na to, že mesto chcelo optiku podali podnet telekomu, došiel telekom, spravil projekt, získal povolenie od vlastníkov pozemkov, ale mesto povolenie nedalo. termín dokončenia sa predlžoval, tiež sa takto ľudia sťažovali a nakoniec sa prišlo na to, že celé to zablokovalo mesto. a blokovalo to tak dlho, až prepadli projektové plány i povolenia a ak by to mal telekom robiť, musel by znova začať od piky. preto sa skutočne oplatí overovať aj u samosprávy.
  3. Zdravíčko neviete čo by mohlo byť vo veci keď sa môj otec snaží dovolať zo služobného mobilu babke, tak mu to dáva len obsadený tón a babke to ani neukáže zmeškaný hovor? je to ešte tlačítkový mobil bez možnosti blacklistu. pred dvoma rokmi jej to robilo, zašla do Tcentra tam jej niečo nastavili a šlo to. a zrazu po dvoch rokoch to robí znova. že čo to môže byť ?
  4. s týmto som mal aj ja problém... teraz som prešiel na videoarchív a problém je úplne rovnaký..... nie je ojedinelé, že musím spustiť predchádzajúci program a pretočiť ho na koniec aby som videl začiatok programu ktorý chcem pozerať a potom si pustiť to čo pozerať chcem, alebo po skončení ešte otvoriť následujúci program, pretože tam je odstrihnutý koniec toho čo chcem pozerať. proste posunúť možnosť nahrávania a archívu o 5-10 minút skôr
  5. dobrý deň toto je verejné fórum.. ale môžem vám povedať, že vlastne neviem čo ste sa chcel spýtať a myslím, že rovnaký problém by mali aj zamestnanci telekomu, keby to prečítali.
  6. ako píše ivan. po skončení viazanosti ti služba pokračuje do jej zrušenia (tebou) prípadne nového predlženia viazanosti. pri pokračovaní bez viazanosti sa postupuje podľa platného cenníka. platný cenník je o 5 eur drahší za každú službu. ak nechceš predĺžiť, ale zrušiť službu. viac nájdeš tu https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/zrusenie-sluzby
  7. len za predpoikladu, že si zoberiete bežnú router a nie prémiový. pri ňom sa v bridge platí poplatok 50% z celkového poplatku. (prenájmu)
  8. reálne sú tu 3 osoby. spoznáš podľa toho, že má meno ružové a hneď pod menom má "admin". inak toto fórum je verejné.
  9. no to neviem ale ja sa sagemcom pripájam aj nového pc, aj zo 4ry roky strého ntb a aj zo 9 rokov starého netbooku bez problémov.
  10. ešte záleží ako to je myslené... router ktorý má doma taktiež potrebuje elektrický zdroj aby mohol fungovať, takže pri výpadku elektriny nejde rooter, lebo nemá elektrinu aj keby internet bol do neho stále privádzaný... takže...
  11. skús len tqak zo srandy meno admin a heslo admin? pretože meno b y si mal mať admin a heslo CPE@huawei a ak to nejde tak neviem...
  12. záleží akú má technológiu. ak hovorí o optike a mal 250 napr tak si prilepší. čiže ono to záleži kde čo a ako
  13. poruchy už nerobia nonstop?!
  14. no tak tá stránka bola robená pre úrso (úrad pre reguláciu sieťových odvetví) ktorý zahŕňa všetkých poskytovateľov internetu vrámci SR. ale ako som písal aktualizovaná bola naposledy pár rokov vzad.... čiže ak povie, že tam nejaká technológia je, tak tam je, len tie podmienky (rýchlosť, cena ....) tomu by som nedôveroval...
  15. tá stránka je z roku neviem či 2018 aktualizovaná... takže to treba brať trošku s rezervou, ako ceny, tak i rýchlosti. avšak ak tam uvádza, že je tam optika tak tam optika je. a aj to môže byť dôvod, prečo to telekomu trvá (okrem blokovaniu zo strany mesta) lebo prioritné sú oblasti kde optika nie je aby si tam uchmatli zákazníkov. ale čo kukám tam majú rýchlosť do gigabit/s