informovanost

Člen
  • Počet príspevkov

    758
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

115 Výborné

2 Nasledovníci

O informovanost

  • Hodnosť:
    Macher
  1. ja len, že teraz som si prečítal, čo som napísal :D:D::D * radosť* :D:D:D: nie zdravotná poisťovňa
  2. beží pod nimi to áno ale asi nepatrí. ... teda až na toho jura.... tescomobile istotne nepatrí O2. dôvera asi tiež nepatrí O2. no a potom hlavný 4ja : orange, telekom, O2 a 4rka. v každom prípade síce bežia na sieťach hlavných, ich príastup je samostatný a ponúkajú samostatne svoje produkty, ktoré ti hlavný operátor, na čej sieti to vlastne funguje - neda.
  3. dá sa nainštalovať aj do tabletu , po použití android emulátora aj do pc.
  4. to áno. ak aj nemá možnosť fyzického pripojenia, stále si môže zvoliť podľa pokrytia. je 8 operátorov na slovensku. a ak zoberiem že by u každého mal dobré pokrytie, stále mu zostávajú 5ti ktorý by mohli pripadať do úvahy vzhľadom na ponúkané služby. tesco, funfón a juro sú tu úplne nepoužiteľní na túto požiadavku. zvyšok by sa dal s väčšími či menšími ústupkami. už len čo si vyberie.
  5. nie každý má ale prístup ku pevnému internetu ani dnes. takže sú aj ľudia, ktorí nemajú na výber a sú nútení si brať internet vzduchom. pucher v tvojom prípade je možnosť v prípade zotrvania v telekome riešiť internet prostredníctvom dátovo neobmedzeného paušálu so sesterskou simkou. po určitom prečerpní sa zníži rýchlosť, dáta pôjdu ďalej. prípadne konkurencia, ktorá ponúka nizku rýchlosť ale neobmedzené dáta. alebo konkurenciu, ktorá ponúka rýchle dáta ale tiež len určité množstvo. a potom a) dáta odpoja alebo b) dáta spomalia, v závislosti od toho akú variantu si vyberieš. záleží od pokrytia a však cenovo by to tu vychádzalo lepšie. len by možno aj nejaké ústupky boli nutné. výber je o tom, cena / požiadavky.
  6. ešte môžeš skúsiť aj fyzický kontakt, keĎ budeš mať vypnutý mobil vytiahni simku, pofúkaj možno utri čip a vlož s5.
  7. v preklade služby ti neodpoja skončením viazanosti, pokračujú ďalej bez viazanosti. musíš ty vivinúť aktivitu aby ti ich vypli. v prípade pevných služieb je výpovedná lehota mesiac, takže keď im napíšeš výpoveď podľa https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom, výpoveď je platná ukončením kalendárneho mesiaca v po tom v ktorom si podal výpoveď v prípade, že neuvedieš dátum. tzn končil by si januárom ak by si to podal v decembri.
  8. +40 je rumunsko a +49 je nemecko. len či náhodou to nemôže byť niekto z rodiny aj vzdialenejšej napríklad. asi mesiac vzad sa riešilo niečo podobné a dopracovali sme sa tu ku tomu, že telekom nemôže blokovať tieto čísla, respektíve nerobí to. takže ak to ide na pevnú linku, treba zohnať takú, ktorá podporuje tzv. blacklist, respektíve zoznam blokovaných čísel a zablokovať ich aby na dané zariadenie sa nemohli dovolať. V každom prípade podvodné hovory zo zahraničia chodia každoročne, ale ustil by som sa, že to je niečo také pred nahlásením telekomu. v prípade, že bude mať veľa takýchto nahlásení, tak podobné čísla blokuje globálne na celej sieti. teda aspoň par krát to spravil čo viem.
  9. číslo 02 64 77 64 22 resp +421 02 64 77 64 22 je pevná linka z bratislavského kraja. nie zahraničné číslo.
  10. inak povedané, ak zrušíš ten balík ktorý má bonus po novom roku a aktivuješ druhý o bonus prídeš. pokiaľ ti to nebude stačiť budeš si musieť dokupovať balíčky jednorázovo naviac ak nechceš ten bonus stratiť.
  11. práve som sa pozrel, čo sa tam pomenilo, obraz zmznutý stále tam, kde to bolo predtým, ako som začal merať tú rýchlosť a písať tento príspevok. a nezmrzlo to lebo behám po menu ako nič. ale hrateľnosť 10 000 000 pod nulou. preto hovorím že program giga stojí za úplne h......
  12. @janyxx hej tak ako teraz. niekto si povie že rýchlosť dostatočná. a de facto by to stačiť malo.... ale ja na dote nevidím ani ň buď mi nabie že čaká na spojenie, alebo je jedno čo robím obraz zmrznutý. potom to sekne, zrazu som mrtvy, 5 sekúpnd v pohode a ´=dalších 20 sek zmrznutý obraz. tak so začal merať a takéto čísla. rýchlejšie ako VDSL ale taká dota úplne nepoužiteľná.
  13. áno môžeš napochodovať a chcieť výmenu rootra. otázne ale je či to bude spoplatnené alebo nie. ak pôjdeš do prémiového určite bude. ak do štandardu nebude mať 5ghz. ale 2,4 ghz podporuje rýchlosti do 300 mbit, a optik L má toľko takže ak nebývaš v zahltenom priestore moc si nepomôžeš.
  14. nepovažuj sa, ale si na tom istotne lepšie ako väčšina z nás
  15. chcú od teba toto čo je uvedené tu v prvom príspevku. https://forum.telekom.sk/topic/22435-speedport-znizenie-profilu-linky/ sú to parametre linky, podľa ktorých niektorí vedia, koľko dokáže kábel, na ktorom je tvoj internet zvládnuť, či nastavenia sú na hrane, je to dobre nastavené, máš nejakú rezervu, alebo je to nastavené naprd a preto to padá.