informovanost

Člen
  • Počet príspevkov

    43
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

6 Neutrálna

O informovanost

  • Hodnosť:
    Radca
  1. pomôcť ti neviem, ale odporúčajú vymazať catche, alebo použiť inkognito mód prehliadača.
  2. Iba upresním, kde to je, odfotil si písmeno D) koniec 5. riadka a začiatok 6. "... následne mesačne platiť za poskytovanie Služby Zdielanie dát paušálu podľa platného Cenníka. " inak povedané áno, a jasne sa tam píše, že cena bude určovaná podľa platného cenníka, čo sa aj stalo.
  3. tu to nevyriešiš, to treba kontaktovať zákaznícku linku, Ale ak som správne pochopil, hovoríš tu o paušále. A to že si mala pokazený mobil ti nijako nebráni vytiahnúť simkartu a vložiť ju do iného mobilu, kde služby za ktoré telekomu platíš a ktoré ti telekom dodal. Preto naozaj pochybujem, že dostaneš vystavený dobropis, na základe toho čo si uviedla, lebo to vyzerá, že to bola čisto tvoja chyba a nie chyba telekomu. za čo si dostala pokutu nespomínaš, to tak možno jedine, ale za ten paušál čo to zrejme je, ak je to tak ako si myslím, na základe, toho čo si uviedla, to sa snažiť ani nemusíš.
  4. porušenie zmluvných podmienok. máš v zmluve definované, že tá služba druhej sim bude bezplatná počas celej doby viazanosti ? ale hej takých to vecí sa tu rieši viac, aj ako napríklad, ke´d si nájdeš tému S-kových paušálov, kedy im vo viazanosti zrušili paušály, napriek tomu, že telekom sa médiám vyjadril, že túto službu prestávajú ponúkať len online, na pobočke bude dostupný stále... Tak realita je taká, že na pobočkách sa ho nedočkáš a tieto paušály rušia vo veľkom už funkčné a v dobe viazanosti. tu máš odkaz na vlákno
  5. https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost Tu vidíš, hraničné rýchlosti, kedy to už nahlás ako poruchu na 0800 123 777
  6. @filofili791 nech ti to pípne..... a odstrán príspevok Pre boha živého ľudia, toto je fórum, pre klientov telekomu, drvivá väčšina ľudí čo tu je v telekome NEPRACUJE. NEUVÁDZAJTE TU OSOBNÉ ÚDAJE. a pozrite si čo uviedol @folky
  7. no neviem ti povedať čo sa tan dorobilo, ale za to obdobie ktoré platili navyše ten detský balík aj keď im miesto toho odpojili špotrtový, ja osobne by som to reklamoval a požadoval alikvótnu čiastku z toho športového balíka. ( mali : štýl, film, šport + detský (2e) no po zmene im to zmenili na stýl, filmový, detský a aby mali to isté, museli by si priplatiť 5e za šport, ktorý mali v základnej cene.) preto by som ja žiadal v reklamácií poplatok sa samostatný šport za odbdobie za ktoré mi ho odpojili. byť nimi. nie tie 2e za detský, pretože ten mám, ale ten drahší, ktorý mi odpojili. a to máš tak, mne prenášali číslo miesto klasiky 4roch dní, 29 dní. oficiálne stanovisko, prečo to nešlo? technická závada, ktorú vôbec nevedia identifikovať. posledných 17 dní som tu už urgoval denne, prečo to popri urgovaní trvalo ďalších 17 dní miesto 4roch.... ani srnky netušia... a už vôbec nie, prečo som musel podpisovať dokumenty na prenos toho čísla druhý krát po urgencií, aj keď sa tá žiadosť podpísaná prvý krát vôbec nevykonala.... a aj napriek tomu som ju musel duplikovať.... ale aspoň som nemusel za to obdobie 29 dní nič platiť.
  8. Prečo to nejde ti povedať neviem, môžem len čo si myslím, prečo to nejde. Telku máš z akcie 3/19 a predpokladám, že si zazmluvnil na 24 mesiacov, teda do 3/21. Teda ak pred rokom 21 pomeníš služby v telekome (dovolia ti to len rozšíriť bez pokuty) tak sa viazanosť znova aktualizuje na 24 mesiacov. A ja si myslím, že telekom má problém rozrátať nezaplatené splátky za ten televízor do nasledujúcich dvoch rokov, na ktoré by si sa upísal. preto potrebujú, aby si najskôr doplatil tie splátky za telku, aby ti oni vedeli rozrátať platby na nasledujúce 24 mesačné obdobie viazanosti. prečo to ale nejde, prečo to nevedia, ti vôbec neviem povedať, pretože by ti splátku za telku mohli ponechať ako ju máš s tým že ich budeš platiť len rovnaké obdobie ako si sa už zazmluvnil (tj 13 mesiacov by si platil aj za tú telku a zvyšných 11 nie) -
  9. čo sa týka telekomu, tak zo svojich skúseností z pred pár rokov mám za to, že telekomu ide len o väčších klientov. najlepšie firemných. z jednej firmy môže vyžmýkať toľko čo z jedného vchodu, či bytovky.... preto som toho názoru, že pokiaľ chceš aby si ťa v telekome vážili, musíš sa priradiť ku tým väčším zákazníkom, pretože áno, telekom vo vašom prípade stratil 3ch 10 eurových zákazníkov, ale jeho to netrápi, pretože to vykryje jedným za podobnú ak nie vyššiu sumu. Toto je zmýšľanie vedenia a marketingového oddelenia národného operátora. nehovoriac o tom, že aj keĎ to možno chceli spraviť tak ako tvrdili v tom článku, spravili presný opak , odpojili týchto zákazníkov, nezaškolili personál a prestali ho ponúkať aj na pobočkách nie len online. proste doslova tú slúžbu odstránili. A teraz ťažko povedač, či to nebol ich skutočný zámer, keďže tie paušály už funkčné porušili.
  10. @PEVOL39 tu si napísal na fórum, kde je veľká väčšina klientov telekomu, baviacich sa medzi sebou, s moderátormi z telekomu, ktorí sa sem-tam vyjadria. Nie len že tu to nevyriešiš, ale z údajov, ktoré si zverejnil, by som nemal problém vytiahnúť dosť veľa tvojich osobných údajov. na tvojom mieste by som to stiahol a poslúchol @folkyho
  11. ak mal krediť, tak áno od posledného nabitia, myslím, že telekom to má 12 mesiacov, je číslo tvoje na využívanie, ak nenaboješ znova v tomto období, tak ho po vypršaní času odpoja. po cca 6 ďalších mesiacoch, kedy je číslo v "karanténe" kedy sa nedá využívať pre nikoho je stále rezervované pre pôvodného majiteľa. pokiaľ sa o číslo neprihlási a nezačne ho využívať, pripadá znova medzi voľné čísla, ktoré si môže vybrať hocikto, kto sa zoberie novú mobilnú službu. ( s tel číslom ) . Takže ak je to tak, ako to opísal @Marcel, tak to pekne dlhé obdobie si o tom čísle ani nevedel. to už nenapadneš, na to si mal čas toho pol roka od odpojenia daného čísla.
  12. len vravím, že ho plne chápem a naozaj nevidím, za čo by mal platiť pokutu, pretože de facto odstráni prekážku, ktorú mu telekom spravil na pozemku bez jeho povolenia, či čo i len vedomia. a dokonca zničil pozemok. čo keď tam mal zasadené vzácne, zberateľské kvetiny ktoré mali nesmiernu spoločenskú hodnotu a ešte aj osobnú, pretože sú vzácne a pestoval ich roky rokúce ako hobby? ja by som reagoval, možno ešte horšie. ja by som asi vyvolával jedeň deň a ak by sa mi s riešením neozvali do 24 hodín v takomto prípade, tak by mali po kábli... to by v riešení muselo byť náhrada škody na majetku, zohľadnenie kompenzácie času kým by sa pozemok vrátil do pôvodného stavu, kompenzácia za nezákonné vniknutie na pozemok a jeho následné zničenie a až v poslednom rade vecné bremeno za odplatu, že tam vôbec môže zostať. naozaj, nedokážeš sa tu vžiť do jeho topánok ale ak je to pravda, tak to telekom spravil riadne svinstvo.
  13. no neviem, či je moc dramatizovanie, že jedného dňa sa vrátiš napríklad z dovolenky, celý tvoj pozemok okolo tvojho rodinného domu, kde žiješ napr s 5člennou rodinou a 3mi malými deťmi, rozkopaný na sra*ky spolu s bordelom, káblom a výzorom ako na stavenisku. a to všetko bez vedomia majiteľa čo i len o vstupu na ten pozemok za týmto účelom a už vôbec nie o povolení, že keby sa to stalo tebe, či by si sa usmieval.... len vravím, že ho plne chápem a naozaj nevidím, za čo by mal platiť pokutu, pretože de facto odstráni prekážku, ktorú mu telekom spravil na pozemku bez jeho povolenia, či čo i len vedomia. ja by som reagoval, možno ešte horšie. ja by som asi vyvolával jedeň deň a ak by sa mi s riešením neozvali do 24 hodín v takomto prípade, tak by mali po kábli...
  14. keď si ty nebol majiteľom čísla, a ani nevieš kto majiteľom čísla bol...... naozaj netuším čo vlastne chceš riešiť..... pretože to vyzerá, akoby si chcel napadnúť niekoho cudzieho, za to, že si upravil paušál... vôbec ti nerozumiem... a už vôbec nechápem tomu spojeniu..... tomu ako ty vieš, že niekto cudzí si zlepšil paušál a už vôbec nie, prečo to teba trápi a dupľovane nie, prečo to chceš napadnúť.
  15. tu si na fóre kde drvivá väčšina je priamo klientov Telekomu. Ja osobne by som skôr zašiel do banky alebo na internet banking a tam hľadal mesdzi výpismi, či mi tie peniaze odišli 2x. pokiaľ by som tam našiel, že áno, tak potom by som to riešil cez zákaznícku linku, alebo online chat, lebo tu na tpto kontrétnu otázku ti tu zamestnanci nemajú čo odpísať.