informovanost

Člen
  • Počet príspevkov

    225
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

27 Výborné

O informovanost

  • Hodnosť:
    Profík
  1. lebo napríklad ja so zapnutou magio telkou mám https://www.speedtest.net/result/d/613b6774-5e0f-4a9d-bdea-a03e7b6d929a a citim spomalenie len na uploade. a tiež som žilinčan. ako súdim z tvojho nicku.
  2. V poriadku, ale toto som nemohol vedieť, preto som písal, o tom najslabšiom článku a v oboch príspevkoch som písal, že si treba skontrolovať či telekom dodáva to za čo platíš, ale nie je to jediná vec, ktorá udáva rýchlosť. 2x to isté, len inak povedané. v každom prípade, toto je verejné fórum, takže ja by som kontaktoval technickú linku, o ktorej taktiež písané v linku, ktorý som uviedol ako prvý... kde sa hovorí, že ak ti pri optike XL (600) padne rýchlosť pod 300 a meral si to správne, treba to nahlásiť ako poruchu.
  3. Iba aby si pochopil ako to funguje.... čím je daná kvalita a rýchlosť prenosu? .... najslabším článkom. ... pre príklad.... ak nahrávaš hudbu. a máš najlepšie reproduktory na trhu, najlepší kábel na trhu, ale mikrofón do ktorého hovoríš je na **piip**, tak výsledok bude stáť za **piip**.... ak budeš mať najlepší mikrofón, zlý kábel a najlepší reprák, výsledok je nahovno ak to vôbec cez ten kábel prejde... ak máš skvelý mikrofón, skvelý kábel, nahovno reproduktor, tak tiež to bude stáť za **piip**.... a rovnako je to aj tu..... ak server z ktorého sťahuješ stojí za **piip** zvyšok môže byť aj internet v NASA a najlepší počítač sveta, proste šťahovať to budeš týždeň. ak budeš mať naprd počítač, ktorý tie dáta dokáže spracovať len istou rýchlosťou, tak zvyšok môže byť akokoľvek dobrý, rýchlejšie to nepôjde.... ale nič z tohoto nie je chyba telekomu. či ti telekom dáva to, za čo si platíš, si odmeraj podľa návodu na stránke, ktorú som sem dal ako prvú. zvyšok už nie je v moci telekomu. ...... to je len ten kábel pri zvuku..... oni zabezpečujú ten kábel.... skontroluj si ho.... ak je zlý mikrofón v podobe servera, či problém je v reproduktore ( niekde v tvojom pc) .... to už nie sú ani ich možnosti to napraviť a už vôbec to nespadá pod ich správu.
  4. https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost zdarec, otestuj rýchlosť nie cez cez prehliadač na stránke speedtest.net od firmy ookla, ale stiahni ich aplikáciu. len pre predstavu ako veľmi to skresľuje.... ja mám rýchlosť 1GB ... rýchlosť nameraná cez appku teda bez obmedzení je +- 950 MB/s. keď meriam cez prehliadač, tak sa pohybuje okolo 100. je to obmedzenými možnosťami prehliadača, ktorý proste nie je stavaný na takú rýchlosť a tiež do toho hovorí aj antivírus, ktorý tie sťahované dáta kontroluˇje a tým spomaľuje a obmedzuje. tak zistíš rýchlosť tvojho internetu. to Ad1. ad 2. ty to sťahuješ z nejakého servera.... to ale vonkoncom neznamená, že budeš šťahovať rýchlosťou tvojho internetu.... si obmedzený možnosťami servera na ktorom je hra nahraná a odkiaľ štahuješ, si obmedzený antivírom, si omedzený rýchlosťou ktorou sa hra zapisuje na disk do ktorého to tvoje deti ukladajú. .... je tam veľmi veľa faktorov a žiaden z nich telekom neovplyvní. či je to chyba telekomu si vieš odmerať, rýchlosťou internetu. so zvyškom telekom nemá vôbec nič spoločné.
  5. https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost zavolal by som na technickú podporu ak nie je oblastný problém, ktorý už riešia nahlás to ako poruchu.
  6. Zdravíčko, toto je verejné fórum. odporúčal by som kontaktovať zákaznícku linku (0800 123 456), prípadne https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  7. je tam optika k domu. https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia po zadaní adresy ti vybehne konkrétne pokrytie na adrese, vieš si aj prechodom cez vrstvy pozrieť, čo majú susedia. link na požiadanie o pokrytie je hneď pod mapou.
  8. Zdravíčko, toto je verejné fórum, treba kontaktovať telekom. https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom
  9. pre kontrolu pokrytia aké sú vôbec možnosti.
  10. a máš ju v appke? dal si si zasielať faktúry elektronicky ?
  11. je to týždeň, kontaktoval by som zákaznícku linku, že ako to vyzerá a dokedy to bude.
  12. aha kukám že už deletli, ešte jedna vec, čo sa telky týka, po nete, tak napríklad magio go si vieš kuknúť na stránke telekomu je bez viazanosti.
  13. ahoj anton, píšeš na verejné fórum, takže ak tu nie je člen vašej skupiny, alebo priamo jej zakladateľ, obávam sa že touto cestou nezistíš ani kto to je a už vôbec nie kontakt na ňu.
  14. ak si majiteľka čísla, tak jedine priamo cez telekom pokiaľ takto veľmi spätne evidujú aj tieto informácie.
  15. v zmluve, alebo v tej sms bol nejaký konkrétny dátum, dokedy má toto prehodenie nastať?