katrenic

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O katrenic

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dobry den. Nevie niekto, ako je to s pripojenim novovybudovanych lokalit (cca 20-30 domov) na optiku, ked bod napojenia je vzdialeny cca 1km. Naklady na dotiahnutie kabla hradi telekom alebo majitelia domov? Dakujem za odpoved alebo kompetentny kontakt.
  2. Zas raz nefunguje webmail!! Pred par tyzdnami nesiel 3 dni. Ved viac nefunguje ako funguje. Aj zamestanci telekomu su tak casto bez pristupu k svojej mailovej schranke? Kedy konecne pojde normalne? Mali ste ho v minulosti bez problemov 365 dni v roku. Kolko rokov nie ste schopni spojazdnit taku jednoduchu vec ako mail? Ako dlho uz mate na prihlasovacej stranke tento oznam? "Vážený zákazník, na základe zistených nedostatkov nasadenej e-mailovej platformy Vás prosíme o zhovievavosť v prípade občasných výpadkov. Na ich odstraňovaní intenzívne pracujeme." Cakate., kym vsetci klienti zrusia konta, aby ste sa nemuseli zapodievat takou nezaujimavou cinnostou? Keby to neznamenalo oznamit stovkam ludi svoj novy kontakt, uz davno by som bol prec. Clovek by neveril, ze toto je mozne v roku 2019...
  3. Webmail nejde. Od kedy je nova platforma, viac nefunguje ako funguje. Na login stranke pisu " Vážený zákazník, na základe zistených nedostatkov nasadenej e-mailovej platformy Vás prosíme o zhovievavosť v prípade občasných výpadkov. Na ich odstraňovaní intenzívne pracujeme." Dobre 2 roky odstranuju nedostatky... Mohol by nam niekto kompetentny z telekomu povedat, kedy bude funkcny? Dakujem.