Elaemms

Člen
  • Počet príspevkov

    7
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Elaemms

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Hlasili sme to tam už asi 10x, povedali nam to iste 3 pracovne dni, no uz je to týždeň a internet a ani náhradné dáta nič. Telekom by si mal robiť poriadky s takýmto bordelom.
  2. Dobrý deň, už to je viac ako týždeň, čo nám internet nejde. Budete s tým aj niečo robiť?
  3. Áno. Tentokrát mi to zobrazilo, neviem kde nastala chyba. 27 1st day 00:01:38 DHCP INFO DHCPC DHCP Service unavailable, recv no OFFER To je posledný riadok logu.
  4. Áno, isto je to tento router. Pomýlila som sa, nie je to modem. A taktiež som skúsila aj tú stránku, no nezobrazilo mi nič v tom system log, resp. nespustilo mi ju.
  5. TP-LINK WR841N.
  6. Neviem si pozrieť záznam. No na infolinke mi povedali, že do 3 pracovných dní to odstránia, že to je limit dokedy by mala byť porucha vyriešená. No ako vravím zatiaľ nič, nikto neprišiel, nič sa ne vyriešilo, ani len náhrada v podobe neobmedzených mobilných dát na 48hod.
  7. Dobrý deň, od soboty 27.7.2019, čas cca 8:30 nefunguje internet, pričom modem je v poriadku. Po viacnásobnom reštartovaní, odpojení/pripojení modemu od/do siete a napájania vypisuje chybu "žiadny prístup na internet". Už to bude 5 dní odkedy internet nefunguje, vaši technici majú vraj 3 dni na to, aby dali spomínanú chybu do poriadku, no zatiaľ sme žiadneho technika nevideli. Preto sa chcem spýtať, kde nastala chyba a koľko máme ešte čakať, než internet znova pôjde? Za odpoveď ďakujem