johnny3

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O johnny3

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. prekládka služieb na inú adresu sa rieši osobne na Telekom Centre a podľa dostupnosti na adrese Vám zriadia službu
  2. treba volať na 0800 123 456 či máte dostupnosť na službu Internet vzduchom, ak áno tak sa spíše objednávka a zariadenia Vám dodajú
  3. https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/informacie-pre-stavebnikov-a-developerov?hp
  4. Postup je nasledovný: červené a modré tlačítko súčasne stlačiť a podržať až kým LED dioda na Ďialkovom nezostane svietiť , potom zadať kód 992 a potom 2448 mala by LED dioda prebliknúť, nasledne držte MUTE ale POWER až kým TV nezačne reagovať ak reaguje stlačte OK
  5. odhlasuje ťa to len keď si na wi-fi pripojený alebo aj keď si cez ETH kábel pripojený ?