turonova123

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O turonova123

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Presne to som si myslela aj ja. Pani čo ma vybavovala bola milá a hneď sa snažila dovolať na tu spomínanú linku kde jej to však nikto viac ako 10 minút nebral. Chcela pomoc od nejakej kolegyne, asi manažérky a tá ma arogantným spôsobom poslala na nákup. Vraj to medzi tým vybavia. Vyhodila mi na oči, že ľudia sú špekulanti a kľudne reklamujú tovar deň pred koncom záruky. Ju vraj môj problém nezaujíma a mám si zobrať 2 eura. Ja som reklamovala 4 krát závadu za ktorú som nemohla. Takto to určite nenechám.
  2. Dobrý deň, bola mi uznaná štvrtá reklamácia mobilného telefónu. Dostala som nárok na nové zariadenie. Nakoľko rovnaký model už nemajú ponúkli mi za telefón 2 eura, ktoré som na začiatku zaplatila. Kde sa stratil ten poplatok, ktorý som každý mesiac za tento telefón doplácala? Ako je možné že nemám ani nárok na iný mobil v rovnakej hodnote?