Antikapitalista

Člen
  • Počet príspevkov

    9
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Antikapitalista

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Hm, no ja som chcel použiť len vlastné zariadenie... a tak ľudsky nechápem, v čom by mohol byť zádrheľ, keď by som zabalil ich novučičký obojmenič (modem) a vrátil im ho, nech ho znovu využijú u niekoho iného. Bolo by to určite to najlepšie riešenie, lebo v AVM nekašlú na podporu ako v TP-Linku, kde ani za 2 roky nevedia opraviť jednoduchú chybu a na opravu sa celkom vykašľali... Ja ho mám z Nemecka, kde sa nedávno novučičké dali zohnať za približne 111 €, snáď aj dnes by sa to možno pri troche šťastia dalo. Lebo bežne stojí okolo 180 €... Videl som, že ho ponúkajú aj tu, tak zrejme je zhodný s tunajšou sieťou – má vyhlásenie o zhode. Ale je to ináč v podstate úžasný výrobok, podporuje aj pripojenie na ISDN, pričom Deutsche Telekom tuším v tomto roku ukončuje prevádzku ISDN, ak si dobre spomínam – a to už zostávali skôr výnimkou, keď ešte ISDN podporovali pre nejaké podniky... Mám tým na mysli len to, že to dokazuje starostlivosť, s akou k tomu u výrobcu AVM pristupujú. Ale dosť bolo rečí od veci... Rodičia boli teda dosť vyvedení z miery, že už nebude možné používať starý diaľkozvukový (telefónny) prístroj s priamym napojením na ústredňu a napájaním 48 V, či koľko to bolo, lebo to bola tá najväčšia výhoda, že keď vypadlo mluno (elektrina), tak sa stále dalo ním niekam dovolať. Ja sa domnievam, že to bol vlastne zrejme hlavný dôvod, pre ktorý sa udiala celá táto zmena, aby Telekom účinnejšie využíval svoju sieť. Je však strašné čo i len pomyslieť, že by sme mali byť nútení do výberu medzi otrasným (ZTE Speedport Entry 2i) a úbohým (Sercomm Speedport +) zariadením, či už z hľadiska vlastností a schopností (ZTE Speedport Entry 2i), alebo aspoň možností nastavenia (Sercomm Speedport +). Ak sa to nebude dať, budem musieť preskúmať možnosti podania podania sťažnosti nejakému úradu, do čoho sa mi síce veľmi nechce, lebo mám dosť iných starostí, ale niekto to zrejme bude musieť urobiť, lebo samo sa to zrejme nenapraví. :-(
  2. Potrebujem tieto údaje po prechode na pripojenie cez VDSL2, aby som vedel cez svoj obojmenič (modem) využívať aj hlasovú službu. Pred 2 rokmi vraj Telekom odmietal sprístupňovať tieto údaje: Je to ešte stále tak? Takmer sopm nechcel veriť vlastným očiam, keď som videl, za akú šupku Telekom vymieňa obojmeniče (modemy) – ZTE Speedport Entry 2i. (Na nemeckom eBayi sa pri troche šťastia dá kúpiť napríklad TP-Link VR300v za nejakých 27 €, aj s dopravou možno za nejakých 35 €.) Aj keby som si priplatil 1,99 € za Sercomm Speedport+, tak je to len čiastočná úľava, nie však riešenie. Ja by som chcel mať pripojenie cez FRITZbox 7590. Dúfam, že je to možné a že sa tieto služby neviažu len na zariadenia od Telekomu. Chcel by som používať svoje vlastné zhodné zariadenie, nie prenajaté od Telekomu. Ak toto nie je možné, tak potom to vyzerá tak, že hlasové služby sú naviazané na poskytovanie prístupu do medzisiete (internetu) a nútený prenájom zariadenia, ktoré nechcem, lebo je pre moje potreby nevyhovujúce.
  3. Uff, no ak tam nič nemáš, tak to tu asi nevyriešime. Dala si si zobraziť záznamy všetkých druhov (zo všetkých zdrojov) – „Log type: ALL“ a máš nastavené zobrazovanie všetkých úrovní zaznamenávania – „Log Level: ALL“? Ešte by som Ťa rád poprosil o prepáčenie za možno drzú a bezočivú otázku, ale bola si prihlásená do svojho smerovača ako správkyňa na náslove (adrese) http://tplinklogin.net alebo http://192.168.0.1 alebo http://192.168.1.1 ? Lebo niečo by v tých záznamoch malo byť...!
  4. Určite??? Lebo toto je len obyčajný smerovač, nie obojmenič (modem). Ale ak je to jemu podobný, tak by to malo byť niekde tu – v anglickom rozhraní v podponuke „System Log“ pod položkou System Tools v ponuke v ľavom stĺpci: https://emulator.tp-link.com/TL-WR841ND_V8/Index.htm [Že je to obyčajný smerovač, mi bolo hneď zrejmé z toho, že to záhlavie rozhrania pre nastavovanie je zelené; obojmeniče (modemy) ho obvykle majú modré.]
  5. Ináč, všetkým by pomohlo, keby ste ku svojej sťažnosti pripájali aj názov zariadenia, s ktorým máte ťažkosti, aby sme mali aspoň približnú predstavu, s čím máme do činenia. Bolo by ohromné, keby ste vedeli pripojiť aj záznamy zo záznamníka vášho obojmeniča (modemu), z obdobia straty spojenia, prípadne aj vlastnosti a vedľamery (parametre) vašej spojnice (linky). Nezaručí Vám to, že Vaše ťažkosti vyriešime, ale dá Vám to oveľa väčšiu nádej na čo najskoršie vyriešenie Vášho prípadu a aspoň jeho správnym nasmerovaním. Ináč, podobné ťažkosti mali aj moji rodičia krátko po zrýchlení spojníc (liniek). Riešením bola výmena staručkého obojmeniča (modemu) za VDSL2, ktorý podporoval aj smerníkovanie podľa obvyklosti (štandardu) ITU-T G.993.5. Nechcem znieť nejako ohurne (arogantne), ale radil by som Vám vyskúšať svojpomocnú výmenu obojmeniča za nejaký TP-Link Archer VR200v, napríklad z nemeckého eBaya, pri troche šťastia ho vydražíte za necelých 27 € aj s dopravou, s preposlaním na Slovensko za niečo vyše 35 €. Využite výhody členstva Slovenska v S€PA (Jednotnej oblasti platiacej eurom). Nechcem tu robiť priamo ohlasovku (reklamu) žiadnemu preposielateľovi, keď som už urobil ohlasovku dražiteľovi, hoci preposielatelia by si ju zaslúžili, lebo urobili pre pohyb tovarov v rámci Eurozväzu (EU) určite viac než všetci predstavitelia Eurozväzu dokopy. Poľahky si ho vyhľadáte na medzisieti (internete), kým budete mať pripojenie. Ja mám z jedným z nich veľmi dobré skúsenosti. Nemusíte mať obavy; tento sa predával i na našom trhu, mal by byť teda zhodný aj s tunajšou sieťou Telekomu, ktorá, mimochodom, používa rovnaké zvykloty (normy) ako tá nemecká. Viete, pokiaľ tie nedostatky tkvejú vo vašich zariadeniach, tak sťažnosťami sotvačo skutočne vyriešite... V podstate by to bolo skôr právnické naťahovanie sa, výmena jednych šupáckych zariadení za iné šupácke zariadenia, lebo Telekom Vám nemôže verejne priznať, že drvivá väčšina zariadení, ktoré Vám ponúka, je mravne (morálne) zastaraná. Stálo by vás to zrejme len zbytočne veľa času a úsilia, no nič by sa tým skutočne nevyriešilo, len by ste sa doťahovali na tom, či to, čo je pre vás neprijateľné, je neprijateľné aj pre Telekom, alebo nie. Obzvlášť pokiaľ bývate ďalej od ústredne, tak si asi inak ani nepomôžete.
  6. Aký máš obojmenič (modem) – aký je jeho presný názov od výrobcu? Je to jeden z týchto? https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/modemy-a-routre Ak áno, tak ktorý?
  7. Čo Vám obojmenič (modem) vypisuje v záznamníku, teda v záznamoch, ktoré si robí o svojej prevádzke? Vypisuje tam nejaké chyby v priebehu pokusov o pripojenie sa na medzisieť (internet)? Viete si prečítať tie záznamy? Skúšali ste zavolať na číslo 0800 123 777? Ak áno, čo Vám tam povedali?
  8. Kto je zodpovedný za zadávanie obsahu rozvrhu vysielania??! Prosím Vás, vysvetlite mu konečne, že Dorcel TV a Dorcel XXX sú 2 rozličné stanice!!! Ja nechápem, ako sa toto stále môže diať aj po toľkých rokoch, že každých pár mesiacov nejaký hlupák či nejaká hlupaňa zakaždým nahradí obsah rozvrhu vysielania stanice Dorcel TV obsahom rozvrhu vysielania stanice Dorcel XXX!! To je také ťažké uvedomiť si, že Dorcel TV nie je Dorcel XXX?!