Lubo116

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O Lubo116

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dňa 27.6..2019 ma oslovil operátor spoločnosti Telkom s tým, že mi ponúkol paušál s ktorým som súhlasil na základe čoho mi mali byť doručené zmluvy 1.7.2019. Spoločnosť, ktorá doručuje tieto zmluvy mi poslala informačnú sms dňa 1.7.2019, že zmluvy dodá avšak neprišli. Dňa 2.7. a 3.7. sa opakovalo to isté na základe čoho som komunikoval opakovane s operátorom Telekomu 9.7.2019, ktorý povedal, že objednávku stornuje a vybaví ako novú aby mi boli predmetné zmluvy doručené, avšak Váš zamestnanec to síce stornoval ale žiadnu zmluvu neposlal. Dňa 19.7.2019 som volal s operátorom, ktorý povedal, že to vybaví, ale nič neurobil. Dnes dňa 22.7.2019 som znovu volal s operátorom a hádajte čo? Znovu nič. Takto sa zaobchádza so zákazníkom, ktorý je u Vás niekoľko rokov???? Je toto korektné z Vašej strany???? Ja mám volať do Vašej spoločnosti 5x a naháňať zmluvy, ktoré tu mali byť 1.7.2019???? Je zahanbujúce akým spôsobom si snažíte udržať Vašich "verných zákazníkov".