jamal2311

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

3 Neutrálna

O jamal2311

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. A ešte otázka pre mojtelekom2016 my sme si kedy potykali???????
  2. Som zaregistrovaný v tej aplikácii Telekomu a mám aj uzatvorené zmluvy o elektronických službách. A aj tak to nefunguje. Tak načo to posielajú a otravujú s tym.....Na to kolko mám od Telekomu služieb, a za ktoré im platim by to mali aktivovať sami, V POSLEDNEJ DOBE NIESOM MOC SPOKOJNY S TELEKOMOM.....nakoľko stále im vypadáva signál ,,,,,pri spotrebe 80 % dat pošlú sms že ste spotrebovali toľko a toľko dať a už Vám znížia rýchlosť Internetu a pritom máte este 20% dať voľných, fakt že SKLAMANY.........
  3. Posielate mi stále oznamenia že si môžem aktivovať volne data do konca mesiaca Júla cez aplikáciu Telekom, a keď to skúšam tak to nefunguje, načo mi to potom ako spoločnosť Telekom posielate keď to nefunguje... nakoľko vám ako spoločnosti platím za viac služieb ktoré využívam by ste to mali aktivovat automaticky...som veľmi sklamaný z vašich služieb.....
  4. Posielate mi stále oznamenia že si môžem aktivovať volne data do konca mesiaca Júla cez aplikáciu Telekom, a keď to skúšam tak to nefunguje, načo mi to potom ako spoločnosť Telekom posielate keď to nefunguje... nakoľko vám ako spoločnosti platím za viac služieb ktoré využívam by ste to mali aktivovat automaticky...som veľmi sklamaný z vašich služieb.....
  5. Posielate mi stále oznamenia že si môžem aktivovať volne data do konca mesiaca Júla cez aplikáciu Telekom, a keď to skúšam tak to nefunguje, načo mi to potom ako spoločnosť Telekom posielate keď to nefunguje... nakoľko vám ako spoločnosti platím za viac služieb ktoré využívam by ste to mali aktivovat automaticky...som veľmi sklamaný z vašich služieb.....