0904504338

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O 0904504338

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dobrý deň, aká je dĺžka záruky na zariadenia zakúpené na firmu (konkrétne telefóny/notebooky/inteligentné hodinky). Je rovnako dlhá 24 mesiacov ako pre iných zákazníkov? Alebo kratšia?
  2. Dobrý deň, od konca minulého mesiaca mi nefungujú dáta 6Gb na rok, pritom ich mám aktivované (čo mi potvrdzuje a telekom aplikácia aj keď som volal s operátorom, napriek tomu mi od konca minulého mesiaca neukazovalo voľné dáta. 6GB na rok mi končí 3.12.2019. Neviete či je s tým nejaký problém?
  3. Dobry den, predtym ako som isiel na dovolenku, som zavolal na zakaznicku linku a spytal sa ci mam aktivovany roaming na mojej easy karte. Samozrejme mi povedali, ze mam a na otazku ci teda mozem normalne surfovat ako doma a ked miniem data znovu si aktivat este giga dat, ze ano. Prejdem hranice a internet ziadny. Zapnem mobilne data a vyhodi mi oznamenie, Pripojenie datovych sluzieb bolo prerusene, pretoze ste opustili domovsku siet a datove sluzby pri roamingu mate vypnute. To je riadny podraz od zakaznickej linky, to akoze som v haji zelenom s internetom na dovolenke, kvpli tomu, ze mi podali zle informacie?