0904504338

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O 0904504338

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dobrý deň, od konca minulého mesiaca mi nefungujú dáta 6Gb na rok, pritom ich mám aktivované (čo mi potvrdzuje a telekom aplikácia aj keď som volal s operátorom, napriek tomu mi od konca minulého mesiaca neukazovalo voľné dáta. 6GB na rok mi končí 3.12.2019. Neviete či je s tým nejaký problém?
  2. Dobry den, predtym ako som isiel na dovolenku, som zavolal na zakaznicku linku a spytal sa ci mam aktivovany roaming na mojej easy karte. Samozrejme mi povedali, ze mam a na otazku ci teda mozem normalne surfovat ako doma a ked miniem data znovu si aktivat este giga dat, ze ano. Prejdem hranice a internet ziadny. Zapnem mobilne data a vyhodi mi oznamenie, Pripojenie datovych sluzieb bolo prerusene, pretoze ste opustili domovsku siet a datove sluzby pri roamingu mate vypnute. To je riadny podraz od zakaznickej linky, to akoze som v haji zelenom s internetom na dovolenke, kvpli tomu, ze mi podali zle informacie?