filip109

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O filip109

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobrý deň, našej neteri sme kúpili Honor 8a na paušál v predajni v Považskej Bystrici. Bohužiaľ, hneď na druhý deň sme museli dať mobil reklamovať, nakoľko jej začal blikať displej a zabraňovalo jej to v akejkoľvek manipulácii s mobilom. Po "oprave" sa tento problém OPÄŤ vyskytol, takže sme boli zase bez mobilu určité obdobie. Dnes ráno si ho bola neter vyzdvihnúť v predajni, avšak poobede ho už ZNOVA dala reklamovať, lebo sa jej sám vypínal, keď sa pripojila na wifi a vyskakovali jej okná na reštartovanie. Slečna v predajni nevedela pochopiť, ako je možné, že sa na novom telefóne vyskytnú takéto vady a že sa ešte s ničím takým nestretla. Ale je to pochopiteľné, pretože mobily sa vyrábajú masovo a nejaký deficit sa určite vyskytnúť môže. V reklamačnom poriadku som si prečítal, že nám mobil vymenia až na tretí raz, čo by sme určite privítali, lebo sme na pochybách, že bude ďalej fungovať. Moja otázka znie: Akú kompenzáciu môžeme požadovať za to, že odkedy sme mobil zakúpili (v apríli), tak je nepretržite v servise a nemôžeme ho plnohodnotne využívať. Plus platíme zaň paušál, avšak zbytočne. Ďakujem pekne za odpoveď a prajem pekný deň.