BRANKO46

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O BRANKO46

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Takže.Keď mi mal končiť môj paušál,tak mi volal operátor,či chcem predĺžiť svoj paušál.Mám ho už niekoľko rokov,a platím dosť a podstivo. Ponúkol mi rôzne bonusy aj keď si neoveril moju linku.Takže najrýchl.internet sa nedá u mňa dosiahnuť.A to nehovorím o celom balíku magio TV.samozrejme na tri mesiace na skúšku. Čakal som teda nejakú kompenzáciu,načo mi vo vašom centre v PB povedal zamestnanec,že s tým nič neurobý.Tak som sa s tým zmieril. Ale čo je už vrchol drzosti od Vás,tak teraz som bol,pre istotu osobne vo Vašom centre,aby som ten " užasný"bonus zrušil pretože mi je nanič a nechcem po skončení v ňom pokračovať. Tak som to radšej z môjho os.dôvodu urobil skôr.Zamestnanec bol ochotný.Zrušiť mi to išlo ľahko a rýchlo.Zrušiť to viete rýchlo !!! Ale na počudovanie,keď som prišiel domov dokument.prog.nefungovali aj napriek tomu,že som mu jasne,zreteľne a niekoľko krát prízvukoval,že chcem tam mať len to čo som mal a za tú istú cenu.Takže som volal do Vášho call centra a pani ma ubezpečila,ža to dá do poriadku.A div sa svete NEDALA !Povedala pár hodín a stále nič. Tomu sa hovorí úcta k zákazníkovy ! Fakt výborná firma.Nehovoriac o tom ,že mi mal ostať ako bonus rýchlejší internet za tú istú sumu,ako ma ubezpečil ,ako som písal,Váš operátor. Som strašne zvedavý na vašu reakciu. S pozdravom Váš nespokojný zákazník Braňo. P.S. Načo Vám je masívna reklama,keď ste ako sa zdá nespoľahlivý? Tým sa dosť kazí meno.Viem ,že som iba jeden,ale časom nás môže byť viac.Som si tým istý. Soc.siete sú mocné.