Paldan87

Člen
  • Počet príspevkov

    6
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O Paldan87

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Tak nakoniec som len skusil napojiť Asus za ZTE. Len som z lan 1 (ZTE) napojil do wan na Asuse a aj bez ďalšieho nastavenia to ide bez problemov. Len som odstavil wifi na ZTE. Zatiaľ to tak mám 2 dni a WIFINA ide úplne bez problémov. Odskúšané na 4 mobiloch,tablete,ntb a telke.
  2. Dobrý deň, Od Telekomu mám magio tv a pevný internet /ADSL/. Router mám ZTE II a je strašne slabučký na použitie vo väčšom rodinnom dome. Mám k dispozícií router Asus RT-AC59U Moja otázka znie: stačí mi len odstaviť wifi na routry od telekomu a za neho zapojiť ten môj? Sú nutné aj iné kroky? Poprípade nievie niekto o nejakom návode ? Za každú radu Ďakujem
  3. Ja zase od štvrtka. Po 10-tich rokoch som sa tak rozhodol. Na jar mi končí tv a internet. Aj stým pôjdem preč.
  4. Dobrý večer, Mal som prasknutý display a kedže si platím poistenie, tak som si hod dal v telekome spraviť. Všetko ok, keď som prišiel pre mobil, zaplatil som plnú čiastku za opravu. Pani mi povedala že peniaze dostanem nas5 od poisťovne tak do 2 týždňov. Mne až doma napadlo, že nikto odomňa nechcel žiadne číslo účtu a ani ako by mi mali byť peniaze vyplatené. Teraz som si neni istý, či ja musím ísť do poisťovne, alebo či ma poisťovňa kontaktuje. Alebo mi to bude vyplatené poštovou poukážkou? Máte niekto skúsenosť ? PS: V predajni mi žiadne info nedali. Je pravda, že ani ja som sa na to nepýtal, pretože som sa ponáhľal a v konečnom dôsledku mi to ani nenapadlo. Ďakujem
  5. Ja osobne by som v prom rade prijal sekciu FAQ. Ak by boli rovno zodpovedané najčastejšie otázky, myslím že by sa zmenšil objem duplicitných tém či príspevkov. Nebol by na škodu ani odkaz priamo na mapu pokrytia. Možno by nebolo zlé ani mať nejakú sekciu, kde by boli príspevky o tom, ako samotný telekom funguje. Napr. ako sa postupuje pri vyberaní lokalít na ťahanie optiky , alebo aké sú na to hlavné kritériá. Vlastne by to bolo niečo také, čo umožní zákazníkom nahliadnuť do ,,zákulisia,,. Celkom by som aj prijal online chat, ako to je zvykom na väčšine fór. užívatelia by sa možno jednoduchšie a hlavne rýchlejšie dostali k odpovedi od iného užívateľa.
  6. Ja som sa dnes stavil v Telekome dať opraviť mobil. Keďže mi za chvíľku končí paušál, tak som sa informatívne spýtal čo ponúkajú. Vcelku príjemný chalan mi hovorí,že nech to riešim keď si prídem o 3 týždne pre mobil, pretože 14.11 prídu nové cenníky. Tak som len aj ja zvedavý, pretože každým rokom dostávam horšie a horšie ponuky. A to im každý mesiac posielam cez 100 euro (paušál,telka,net)