liwast

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O liwast

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Urobím túto tému 3x a nech ma ešte niekto z odborníkov keď sem zadám konkrétny problém ktorý potrebujem vyriešiť a on napíše že čo vlastne chcem vyriešiť tak to sem podám znova aj s vysvetlením od niekoho kto chápe tým grafom aj daným veciam čo tie hodnoty znamenajú tento problém je na strane telekomu nie mňa a ako vidím na videu ani sa nečudujem že telekom sa k tomu stavia ako sa stavia že ten problém nechce riešiť lebo on sám vie o čo ide len sa mu do toho nechce. Prikladám Link Čas 7:30 ktorý hovorí o mojom probléme
  2. Keď mi to bolo nakazane od operatora tak to urobim a urobim to znova dokym nedostanem odpoveď že telekom nedokáže opravit moj problém a nebudu to natahovať. 3 tyžden
  3. Ja chcem len konkrétne riešenie konečne po 2 týždňoch ja sa snažím hľadám skúšam ale nič nefunguje aj páni z telekomu vymenili router, nejaké switche ale nepomohlo tak dostane sa niekto kto sa vyzná a dokáže mi pomôcť? myslím odborníka nie radových technikov ktorý príde vytiahne káble z routru dá nove počkame 5 min problém stale pretrvava a dovi ...
  4. problém ktory sa snazim vyriešiť je že mam ustavičny packet loss.. 90% dam sem foto a telekom to nevie vyriešiť vymenil mi zariadenie niečo urobili s kablami a stale ten packet loss tam pretrvava ... https://prnt.sc/nyz5m1 https://prnt.sc/nyz6yg
  5. Dobrý deň, skúšam už ďalší spôsob aby vážený Telekom dokázal opraviť môj problém po 7 dňoch od začiatku reklamácie. Prvý krok keď som zistil že mám packet loss tak som sa obrátil na linku ktorá to samozrejme naťahovala vkuse o 3 dni a znova o 2 dni a po 5 dňoch prišli páni z Telekomu niečo urobili v hlavnom rozvádzači v paneláku ale problém stále ostal odpoveď na to že čo teraz keď problém stále pretrváva som dostal že oni už viacej nemôžu nič spraviť . (Neviem ako to mám chápať či problém mam vyriešiť sám) Zasielam fotku s problémom a žiadam Telekom o normálny profesionálny prístup. A nie volať na technickú linku každý deň urobí sa žiadosť ďalšia opätovná a oni si to zrušia že problém už bol vyriešený!!!