lubie.t

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O lubie.t

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Ďakujem pekne. Tiež si myslím, že týmto postupom nič nepokazím. Len má irituje, že už v predajni ma pripravili na to, že reklamácia neprejde, ale skúsim.
  2. Dobrý deň, na Vianoce som zobral akciový Huawei P20 Lite, avšak od začiatku je s ním problém. Po nastavení cca do dvoch týždňov prestal zobrazovať "caller ID". Inými slovami, bez ohľadu na nastavenie zobrazovania čísla sa do dvoch týždňov táto služba deaktivuje a telefónne číslo sa nezobrazuje. Po zmene nastavení sa opäť cca 2 týždne správa normálne. Nepomohol ani rest na továrenské nastavenie ani nič podobné. Keď som sa spýtal v predajni, čo s tým, tak navrhli vymeniť SIM, ale problém sa opakuje. A pokiaľ ide o reklamáciu, tak sa obávam, že mi mobil vrátia neopravený, lebo zo zákona ho musia vymazať, čiže mobil sa po resete bude tváriť v poriadku a na nič neprídu. Stretol sa niekto s týmto problémom? Ďakujem za odpoveď.