tomtaylor

Člen
  • Počet príspevkov

    10
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O tomtaylor

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Ok vďaka
  2. Ešte som zabudol spomenúť , vlastne od toho konca septembra sú tie krátkodobé výpadky každý deň . Zatiaĺ nemám teda nič riešiť ?
  3. Zdravím , chcem sa spýtať , či niekto postrehol krátke asi minutové nepravideĺné výpadky internetu na optike . Asi od konca septembra , ako Telekom začal zrýchlovať internet , mi začal v nepravidelnom čase vypadávať internet . Ako som napísal , sú to krátkodobe výpadky asi 30 sek až 1 min . Je to spósobené tým zrýchlovaním , aj keď sa to zatiaĺ mňa netýka , u nás by to mali začať po 21.10. ? Nitriansky kraj .....
  4. To je normálne , keď tam zamestnávajú samých blbcov , hlavne na technickom oddelení , Telekom - spoločnost v 21. storočí........môžu sa hambiť , ledva čakám na ukončenie viazanosti
  5. Dobrý deň , chcem sa spýtať , včera som si zakúpil 2 android boxy : Tesla Media Box X700Pro a Evolveo Multimedia Box M8 , všetko šlape v najlepšom poriadku , okrem aplikácie Magio Go . Nainštaloval som postupne na jeden box , potom na druhý box , prihlásenie v poriadku , avšak pri spustení programu ta istá hláška na oboch boxoch asi v takomto znení : Nie je možné prehrať z dôvodu ochrany DRM - root , nehnevajte sa na mňa , kedy a ako by spravil root na oboch boxoch , a hlavne ak su čisto nové , kvôli tejto apke určite nestratím záruku . Neviem ako to máte nastavené , ale určite to nie je v poriadku . Je pravda , že tú apku využívam na mobile aj na tablete , na pc , ale chcel som to aj na TV pomocou android boxu Nepochopím však , ako je možné , aby mi vypisovalo nezmyselné upozornenie na oboch boxoch , keď sú čisto nové , bez akéhokoľvek zázahu .
  6. V Telekome je to prosto tak , ja čakám na požiadavku prepnúť ont zariadenie do bridge modu od 27.5. , takže ani ja netuším , kedy sa im uráči ...... asi sú strašneeeee zaneprázdnení .
  7. Dobrý deň , aký termín má Telekom na vykonanie požiadavky , jedná sa mi konkrétne o požiadavku na bridge mod . Požiadavku som podával v pondelok 27.5.2019 . Dnes som volal na zák. linku a nič sa nedeje , povedali mi , že mám čakať , pritom požiadavka je vedená ako urgentná . Pýtam sa preto milého Telekomu , kedy budú schopní požiadavku vybaviť . Ak sa nemýlim , a bolo mi to povedané , i keď vždy inak do pár hodín , no max do 1 dňa , Pokiaľ dobre rátam , sú to už 3 dni . Myslím , že to nie je pekná reklama pre Telekom . Ešte mám jednu otázku , skôr radu ,pokiaľ budem mať ont zariadenie v bridge mode , ako potom nakonfigurujem môj router , ktorý chcem potom používať namiesto ont zariadenia ,pokiaľ mi boli poskytnuté dobre informácie , v bridge mode by mi mala fungovať len televízia - magio , pôjde mi aj internet ? Ďakujem za radu
  8. Dobrý deň , aký termín má Telekom na vykonanie požiadavky , jedná sa mi konkrétne o požiadavku na bridge mod . Požiadavku som podával v pondelok 27.5.2019 . Dnes som volal na zák. linku a nič sa nedeje , povedali mi , že mám čakať , pritom požiadavka je vedená ako urgentná . Pýtam sa preto milého Telekomu , kedy budú schopní požiadavku vybaviť . Ak sa nemýlim , a bolo mi to povedané , i keď vždy inak do pár hodín , no max do 1 dňa , Pokiaľ dobre rátam , sú to už 3 dni . Myslím , že to nie je pekná reklama pre Telekom . Ešte mám jednu otázku , skôr radu ,pokiaľ budem mať ont zariadenie v bridge mode , ako potom nakonfigurujem môj router , ktorý chcem potom používať namiesto ont zariadenia ,pokiaľ mi boli poskytnuté dobre informácie , v bridge mode by mi mala fungovať len televízia - magio , pôjde mi aj internet ? Ďakujem za radu
  9. Ďakujem
  10. Dobrý deň , mám zariadenie Sagemcom 5655V2 , dnes som požiadal o bridge mod na toto zariadenie , nakoľko chcem používať môj router TP Link Archer A9 .Telefonicky som kontaktoval kvôli konfigurácii môjho routra Pôjde to .sk a tam mi bolo povedane, že konfiguráciu môjho routra môžem spraviť , ak už bude aktívny bridge mod na ont zariadení , teda Sagemcom 5655V2 , je to pravda ? Ďakujem